• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

C:/ Schijf amper 28.0GB

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zit volgens de TS een 32GB eMMC SSD in en denk niet dat dit mogelijk is om er dus een grotere SSD in te steken ...
*als ik op de specificaties zoek van deze ACER Laptop Aspire ES1-432 dan zou er zelfs een 64GB eMMC SSD aanwezig moeten zijn !
 
er zit volgens de TS een 32GB eMMC SSD in en denk niet dat dit mogelijk is om er dus een grotere SSD in te steken ...
*als ik op de specificaties zoek van deze ACER Laptop Aspire ES1-432 dan zou er zelfs een 64GB eMMC SSD aanwezig moeten zijn !

De duurdere versie met ook betere processor.
 
het beste zou inderdaad een schone installatie zijn echter men kan vermits het aansluiten van een usb stick ook de upgrade voltrekken op deze te kleine ssd
bekijk de 2 filmjes eens
deel 1

deel 2
Na 3 x te proberen krijg ik steeds de melding dat de installatie van windows 10 mislukt.
 
Laat 'm een grotere SSD aanschaffen ben je van dit geneuzel af.
Heb ik voor gesteld maar klant is koning. Mijn vriend wil het zo laten en geen kosten maken!!!
 
Bij deze laat ik weten dat er een kleine schijfruimte is bij gekomen en dat het toestel up to date is. Alle update's zijn voltooid.
Voor mij mag deze topic dan afgesloten worden als opgelost.
Aan allen dank.
Groet Tjeppe ;-)
 
eerst vermeld je dat het je dus niet lukt !
nu vermeld je dat er een kleine schijfruimte bijgekomen is en dat tevens de update wel gelukt is ...
bedoel je nu dat de kleine schijfruimte bijgekomen is aan de C of bedoel je nu dat er een extra schijf vermeld word in schijfbeheer ter grote van de eerdere aangesloten usb stick ...een afbeelding van je schijfbeheer maakt veel duidelijk denk ik zo .
 
eerst vermeld je dat het je dus niet lukt !
nu vermeld je dat er een kleine schijfruimte bijgekomen is en dat tevens de update wel gelukt is ...
bedoel je nu dat de kleine schijfruimte bijgekomen is aan de C of bedoel je nu dat er een extra schijf vermeld word in schijfbeheer ter grote van de eerdere aangesloten usb stick ...een afbeelding van je schijfbeheer maakt veel duidelijk denk ik zo .
Sorry voor de verwarring.
Er is schijfruimte vrij gemaakt.
Er is geen extra schijf vermeld in het schijfbeheer.
 
Mensen al die quotes zijn toch nergens voor nodig tenzij je een heel specifiek bericht bedoeld. De rest kan toch iedereen gewoon even teruglezen.
 
'k ga er op letten. Moet idd vervelend zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan