• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

C-schijf loopt vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een heel Easus pakket op de laptop. Eens zien of deze er ook bij staat.
 
EaseUS heeft regelmatig pakketten met kortingen tot 80%! Zo heb ik deze 5 gekocht met een lifetime licentie (altijd gratis de laatste versie) voor 90€.
1588790208063.png
 
Steam is inderdaad gratis maar PC-Trans is véél gebruiksvriendelijker. Ik had eerst steam mover maar deze gaf fouten bij sommige van mijn programma's. PC-Trans geen enkele.
 
Dit is een optie om het probleem op te lossen. Maar games zijn altijd best wel groot en worden nog groter naarmate je ze meer gebruikt. Ik raad daarom aan om in plaats van bestanden te verwijderen om ruimte vrij te maken, een grotere schijf te installeren. Ik ben zelf ook nogal een datamonster en daarom had ik aan 256GB niet genoeg. Hoe meer je de computer gebruikt, hoe voller de schijf wordt, en hoe minder ruimte je kan vrijmaken.
 
Volgende week gaat de laptop naar de pc-boer. Er wordt dan een grotere ssd in geplaatst en een upgrade naar Windows 10 uitgevoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan