• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Californië en de daklozen aldaar

A

Abraham54

Gast
De huizenprijzen in Californië zijn volkomen uit de pan gerezen.
Dat en hele hoge belastingen veroorzaken, dat mensen in tenten gaan wonen.

Een fietser die in het verleden via verlaten wegen vanuit het centrum van zijn stad naar het stand reed, rijdt tegenwoordig door een tenten oerwoud.
De weg naar het strand s ook niet meer veilig - fietsers worden overvallen en beroofd en de stank van van menselijke- en dierlijke behoeften moet verschrikkelijk zijn.
A propos, Trump had het laatst over bepaalde landen........

Rij mee met de eenzame fietser: California Homeless Problem

 
It's all fake news. They are just holliday campers!
 
Niet normaal, echt niet normaal.
Zijn het de belastingen?
Hebben al deze mensen voorheen een echt huis gehad?
Ik heb de etnische samenstelling van de populatie niet kunnen bepalen.

In Calais heb je immers ook zulke kampen.
Als je geen officiële papieren hebt, kom je moeilijk aan een goede baan.
Diegene die al wel een baan aanbieden, maken misbruik van de situatie.

Hoe los je zoiets op?
Ongebluste kalk?
 
Waar blijven de "echte" bronnen met dit nieuws? Heb ik nog nooit gezien. Moet ik dan een YouTube filmpje als echt beschouwen en zien als een betrouwbare bron?

Voor mij gaat dat te ver.
 
Wil jij mij vertellen waar ik schrijf dat het filmpje niet waar is? Ik zeg als betrouwbare bron.
 
Lees dan nog maar eens wat je schreef.

Anaheim in Califoirnië:

5a6c4e8e015d5-Anaheim1.jpg
 
Het gaat mij iets te ver om dat als betrouwbare bron te zien en dus te geloven. Wat niet betekent dat ik het afdoe als een niet bestaand probleem.
 
Ik vermoed dat je deze mensen bepaald niet als vakantiegangers ziet.
Maar wat ik eerder denk, is dat je niet kan geloven, dat dit in de VS gebeurt.
 
En waarom denk jij net zo als Korrigan dat het filmpje niet waar is.
Overal in Amerika groeit het aantal daklozen om de simpele reden dat belastingen en vaste lasten onbetaalbaar worden...

Die situatie is mede ontstaan omdat het gemiddelde salaris in de USA al meer dan 7 jaar vrijwel hetzelfde is gebleven.

https://www.zerohedge.com/news/2016...-over-taxed-metro-areas-pursuit-affordability

https://www.zerohedge.com/news/2017-03-06/shocking-video-footage-sprawling-california-tent-city


Mijn opmerking was cynisch bedoeld! Als reactie zoals sTrumpf die zou geven.
Nb. Ik krijg geen email notificaties.
 
Mijn opmerking was cynisch bedoeld! Als reactie zoals sTrumpf die zou geven.
Nb. Ik krijg geen email notificaties.

Cynisme kon ik er helaas niet uithalen, maar nu je het zegt begrijp ik het.
Kijk Voorkeuren na of de instellingen nog juist zijn.
 
Sinds wanneer is YouTube een nieuws medium?
 
Sinds wanneer is YouTube een nieuws medium?

Sinds de lancering van het platform.
Zodat mensen 9/11/2001 met 4/10/1992 kunnen vergelijken en de verschillen kunnen zoeken.

Zonder youtube werden de oude media nog steeds als waarheid brengende nieuwsorganisatie gezien.
Youtube heeft met regelmaat de officieële lezing onderuit gehaald.

Neem alle false flag aanvallen van onze eigen gladio.

Zonder youtube zouden nog veel mensen geloven dat Stone Henge oud is.
Of dat Fukushima door een natuurramp werd getroffen.
Of dat er behalve Joden ook Duitsers Nazi waren.
Etc.

Mijn wereldbeeld, van wat waar is en niet, is door youtube 180 graden veranderd.
Zo te zien en volgens mij geldt dat voor een heel groot gedeelte van de wereldbevolking.

Het is wel juist dat het overgrote gedeelte van zogenaamd nieuws komplete onzin en nonsense is.
Vaak door dezelfde valse info verstrekkers gebracht.
Met een videoblocker of siteblocker blijf je gevrijwaard van die contra inlichtingen.

90% van youtube zal wel onzin zijn.
De kunst is de goede info van de onzin te kunnen scheiden en de onzin brengers te blokken,
zodat alleen de waarheid brengers overblijven, op youtube.
Na je alle valse info brengers geblokkeerd hebt, blijven de waarheid brengers vanzelf over,
als enige op youtube. Daarna is youtube een prima alternatieve nieuws outlet.

Chemtrails of zo, worden toch nooit in de oude media genoemd.
Je bent afhankelijk van internet en in beeld dus youtube.
De politiek hoor je er niet over.

Sowieso een farce, de gehele politiek.
Tijdens de influx van de enorme toestroom van gelukszoekers werd Wilders uit de media gehouden.

Zonder youtube had ik niet geweten dat Obama en andere hoge Pieten vaak als hologram verschijnen.
En ga zo maar door en door en door.

Had jij, zonder youtube, geweten dat Aboutaleb Jood was en alleen om stemmen te winnen van de Moslims, zijn ware identiteit verloochende?
 
ik krijg (alweer) geen emailbericht van nieuwe reacties. Hangt ook van het draadje af lijkt het.
 
"90% van youtube zal wel onzin zijn.
De kunst is de goede info van de onzin te kunnen scheiden en de onzin brengers te blokken,
zodat alleen de waarheid brengers overblijven, op youtube."

Bovenstaande staat in jouw bericht, Mabus. Tjee, wat ben ik blij dat jij die kunst onder de knie hebt! Want nu weet ik toch zeker dat Stone Henge niet echt is, en dat maakt mijn hele dag goed!
En dat van die Joden en de Nazi's, dat is toch ook een eye-opener.

Ik kijk nu heel anders tegen You Tube aan! Maar een ding is zeker: ik kijk nu ook heel anders tegen jou aan! En je kunst van onzin scheiden, dat is toch echt fake nieuws!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indien je geen site of videoblocker neemt, blijft fake nieuws je zoekopdrachten bevuilen.
Slecht 1 keer infowars blokkeren en je ziet Alex nooit meer.

https://www.google.nl/search?q=ston...w_3YAhUOWsAKHVqtCfAQ_AUICigB&biw=1152&bih=763

Na je alle valse info brengers geblokkeerd hebt, blijven de waarheid brengers vanzelf over,
als enige op youtube. Daarna is youtube een prima alternatieve nieuws outlet.

You Tube in default modus is net zo fake news als het journaal van de NPO, die zonder schaamte zeiden dat Nederland nooit het leger in zou zetten in Nederland tegen inwoners van hier. Nadat ik een protest schreef dat de toekomst nog niet geschreven is en hoe ze leger inzet tegen de Molukkers dan zouden willen kwalificeren kreeg ik de geheime dienst op mijn dak.
Hoewel ze keurig meldde mijn inbreng in het vervolg mee zouden nemen.

Zonder youtube geloofden de meeste mensen nog dat er vliegtuigen de wtc-torens in zijn gevlogen.
Of dat een een tsunami na een aardbeving Fukushima heeft vernietigd.
Ik heb van Youtube de info dat er nukes zijn gebruikt door Israel, na Japan te hebben afgeperst.
Keurig netjes met de fotos van de nuke van Demona en de nuke in de camera op het terrein van de kerncentrale.

Van wie heb jij je info dan, dat de Nazis allen Jood waren, dan?
Mainstream media gaat je dat soort info je echt niet aan je neus hangen.
Alle Joodse kinderen en alle kleinkinderen ontvangen er ruim 2000 euro per maand extra voor.
2000 euro voor de vrouw, 2000 euro voor de man en 2000 euro van sociale zaken.
En ze leven van de kinderbijslag.
Wiedergutmachung geld is er niet om sociale zaken geld uit te sparen, dus die inkomsten moeten buiten beschouwing blijven bij het toekennen van een uitkering.
We zijn nu Europa, dus betaal jij net zo hard mee aan die 6000 euro die een joods paartje krijgt iedere maand. Hun kinderen krijgen dat soort bedragen en hun kleinkinderen, betaald van mijn belastingcenten. Terwijl ik nog niet eens geboren was, noch die kinderen en kleinkinderen die van ons belastinggeld mooi weer spelen. Zonder youtube had ik die dingen allemaal nooit geweten.

En hoe je tegen mij aankijkt...ach...
Ik denk niet dat het niemand iets kan schelen hoe je tegen mij aankijkt.
Overbodige info dus.
Kan het jouw iets schelen hoe ik tegen jou aankijk?
 
Nee, dat kan me niets schelen, dus we zitten op 1 lijn. Maar het lijkt me heel verstandig dat ik jouw nieuws met net zo'n korrel zout neem als jij dat wat ik aanneem. En denk maar niet dat ik alles geloof: waarom zou ik dat doen terwijl het sommigen zo goed uitkomt om te liegen.
Jouw voorbeelden worden echter zorgvuldig gekozen denk ik, en de toon is zodanig dat ik er kippenvel van krijg en je zie als iemand die niets van de geschiedenis gelooft. Zit ik er naast? Volgens mij ben je heel boos op de mensheid en heb je een erge hekel aan bepaalde rassen. Eigenlijk word ik er een beetje bang van en hoop ik dat je geen medestanders daarin hebt.
Aan de bar wordt nu een drankje genomen, denk ik.
 
Na je alle valse info brengers geblokkeerd hebt, blijven de waarheid brengers vanzelf over,
als enige op youtube. Daarna is youtube een prima alternatieve nieuws outlet.
Maar wat of wie zijn de brengers van valse info?
Zit jij, Mabus, zo niet in je eigen internetbubbel? Door alle informatie te blokkeren die niet in jouw straatje te pas komt, houd je alleen informatie over die jou in jouw mening sterkt.
Jij houdt je erg bezig met complottheorieën. Je gelooft daar echt in en zal daarom alleen nieuws aanvaarden dat overeenkomt met de complotten die jij overal en nergens ziet.
Ach, misschien heb jij wel gelijk en word jij echt voortdurend in de gaten gehouden door de ‘men in black’. Die zullen dan ook jouw externe IP-adres gewijzigd hebben (zie een topic van jou), zodat ze jou beter in de gaten kunnen houden.

Je bent nog niets veranderd. Maakt niet uit hoe jij je noemt op dit forum: Mabus, saiga, AK47, Visto, Eros of welk van de 20 of 30 andere namen die jij ooit op dit forum gebruikt hebt.
Ik kon me nu even niet inhouden, maar ik neem me hierbij voor om niet meer op jou te reageren. Zonde van mijn energie.
 
@porrelaar heel veel dank voor het plaatsen van de waarheid!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan