• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Call Of Duty

Status
Niet open voor verdere reacties.

pantoffel

Bekend gezicht
Lid geworden
19 apr 2004
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb een probleempje, kunnen jullie me even helpen?
Ik heb call of duty gekocht in de betere computerzaak, ik heb nu enkele maandjes de single player gespeeld en ik heb wel genoeg geoefend om met het zware werk te beginnen.
Als ik een server wil joinen, komt er altijd het bericht "CD KEY IN USE"
Weet er soms iemand hoe ik zo snel mogelijk aan een nieuwe werkende CD KEY geraak?

Alvast bedankt

groetjes pantoffel

Als je cd key in use krijgt houdt dat in dat iemand jouw cd code gebruikt heeft.
Er zijn diverse wormen geweest en nog altijd actief, die van hun "baasjes" opdracht krijgen om op computers te zoeken naar cd-keys van spellen, programma's e.d. dat kan het geval geweest zijn, of ze hebben hem goed gegokt als het ware. Hoe je aan een andere cd-key kan komen, geen idee, en mag daar op het forum ook geen uitspraken over doen aangezien dat niet legaal is. Zou jij dus een andere cd-key kunnen bemachtigen op een of andere manier, houdt dat dus automatisch in, dat die code ook weer afkomstig is van een persoon, wiens code hij nu kwijt is. enz enz.

Hoe je aan een andere cd-key kan komen, geen idee, en mag daar op het forum ook geen uitspraken over doen aangezien dat niet legaal is. Zou jij dus een andere cd-key kunnen bemachtigen op een of andere manier houdt dat dus automatisch in, dat die code ook weer afkomstig is van een persoon, wiens code hij nu kwijt is. enz enz.
Jezus!! :blink: :o serieus ofwat?! ocharme!! dus dat is op al die je weet wel wat zogenoemde sites allemaal van mensen "afgepakt" die dus in feite de dupe zijn?! :angry: kken daar nu ni veel van af maar kdacht dus altijd wanneer men het daar eens over heeft, dat om mensen ging die daar vrijwillig hun code doorgaven ofzo .. dus een vorm van "delen" ofzo, maar dan is het dus echt "stlen" van een onschuldige argeloze?

het is wel even off topic maar (mss weer overdreven paranode hoor :rolleyes: ) nu met dit te lezen vraag ik mij af...: Stel dat ik eens format zou doen, windows eraf, maar moet onverwacht dringend ergens naartoe alvorens ik windows terug geinstalleerd zou hebben .. en ondertss gaat er iemand met mijn windowscd's en key lopen .. ?! :ph34r: en tegen dat ik terug ben staat alles er bij die persoon op en liggen mijn windowscd'kes netjes terug op zijn plaats alsof nooit weggeweest zodat ik van niets weet ..
Als ik dan mijn eigen windows er terug opzet (maar die andere is mij dus voor) .. dan ben ik de sigaar???!!! :blink:

dat is misschien wel erg paranoia, zover zou ik niet willen gan met denken, bovenstaande verklaring van mij mbt die cd key in use, is natuurlijk een voorbeeld, die mogelijk zou kunnen zijn. Er kunnen natuurlijk ook andere oorzaken zijn.

Teruggaan naar de winkel en een nieuw spel vragen. Dat CDkey dingetje mogen zij met de distributeur (of de maker) van het spel afhandelen.

Jij koopt iets dat niet goed werkt. Dus krijg je een nieuw.

Mja dat zal ik dan maar doen, kvind het toch straf zen amaai!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan