• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

camera functie in Lenovo laptop weer activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben waarlijk de weg nu kwijt. Nu heb je het over een schermafbeelding ?

Windows toets + Shift + S, uitkaderen, en direct op de meldingsvenster Rechts-onder klikken. Rechtsboven zit 'Opslaan als . . .'.
 
je schreef in # 19 "hoe" dus ik meende dat je je afvroeg hoe ik eenvoudig een printscreen kan maken. Ook van bewegende beelden, en ook van de opname van Easy camera. Maar er leiden meer wegen naar Rome.
 
maar je hebt gelijk: Windows+Shift+S werkt ook uitstekend. (met gadwin hoef je maar één toets, bv F9) in te toetsen.
 
je schreef in # 19 "hoe" dus ik meende dat je je afvroeg hoe ik eenvoudig een printscreen kan maken.
Ik wil weten welk programma je nu probeert om de camera aan te sturen. Easy camera werkte niet zei je eerder, maar hierboven lijk je het nu toch te gebruiken.
 
webcam capture
 
Thanks, dat was nog niet door gekomen.

Wel model Lenovo heb je eigenlijk ?
 
ik dacht G 30-50 of zoiets. Dat staat er nooit meer op.
 
Las ik in je manual. Zal wel niet meer gelden, maar toch even meedelen:
"If your computer is preinstalled with a Windows operating system, Lenovo provides drivers for all the hardware devices that you need on the D partition of your hard disk."

Er is nog maar weinig software beschikbaar bij Lenovo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan