• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Camera verdwenen op Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke versie van Cleverdog gebruik jij op de smartphone? Welke Android versie staat er op de telefoon?
 
@
@Aarie25 Verkeerd ingegeven het moet deze zijn Dog-1W-V5
Dezelfde als op de Laptop Dog-1W-V5
Android Versie 7.0
 
Ik heb die nu opgehaald en dat ging heel goed totdat ik terug opstartte dan kreeg ik dit te lezen

 
ik veronderstel dat jij ook eerder je diende te registreren en zodoende aan te melden met je account ...
of wil je aangeven dat dit vervolgens in v1.1.1.1 niet mogelijk is .. zelf kan ik dit niet nagaan omwille dat ik geen cleverdog camera gebruik..
*vermoedelijk dien je deze software als zijnde de administrator te draaien ..
 
bij nader inzien heb ik hier een virtuele windows 10 gestart en de cleverdog 1.1.1.1 instaler met rechts aangeklikt om deze als zijnde de administrator te kunnen uitvoeren .. wat dan ook lukte en vervolgens krijg ik dus het scherm om mij aan te melden .. aangezien ik geen cleverdog camera bezit dien ik hier nu af te haken ..
feit is dat deze instaler het dus wel nog doet ..

5f22ebb33ff0c-Ashampoo_Snap_donderdag_30_juli_2020_17h47m18s_001_.jpg
 
@Aarie25 Verkeerd ingegeven het moet deze zijn Dog-1W-V5
Dezelfde als op de Laptop Dog-1W-V5
Android Versie 7.0

Als jij deze app voor de telefoon gebruikt, dan kan het goed aan de software liggen, veel klachten over geen verbinding kunnen maken en andere problemen.
 
Wat ik nu als administrator opgestart heb krijg ik dit
Afbeelding verwijderd door moderator ivm zichtbaar email adres.
 
reset je router eens en probeer daarna deze te conecteren met de cleverdog tevens dien de power kabel ook aangesloten te zijn want deze camera heeft dus géén ingebouwde baterij
 
dat heb ik ook al gedaan niets werkt?
 
Ik denk dat er nog weinig is wat jij kan proberen, want niks lijk te werken.
 
@
Aarie25

Het is toch eigenaardig dat er met de camera en de smartfoon niets meer werkt en vorige week was alles oké ? kan dat eventueel aan de camera zelf liggen ? neen ik denk dat niet omdat ik kan zien dat het rode ledje aan en uit gaat en als ik er op het knopje een paar seconden op druk dat het blauwe ledje werkt . Nu ga ik voor de laatste keer alles terug verwijderen en dan vernieuwen mocht dat niet werken dan stop ik er mede.
Groetje Giedoke
 
Wel na het verwijderen eerst op nieuw opstarten.
Zodat alles goed wordt verwijderd.
 
Halo het is opgelost ik had een andere identieke camera besteld en die is aangekomen en die heb ik dan aangesloten en dat was in orde , wat wel eigenaardig is nu werkte de andere ook terug ?
 
Hallo,

Fijn dat is opgelost en dat je het nog even laat weten!
Wel vreemd dat de andere ineens weer werkt.
Kun je de nieuwe nog terug sturen?
 
dat is niet nodig ik kan die nu ook gebruiken op een andere plaats , en ik denk dat ik weet wat de oorzaak was een goede tip , vervang uw usb kabeltje want als ik het kabeltje van het oudere toestel gebruikt komt die fout terug op en als ik het nieuwe gebruik dan is alles in orde dan is de software terug goed .
 
Dus het kabeltje was stuk.
Weten wij dat ook weer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan