• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Canon - Foute E03 melding (papier vastgelopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yeswecant

Nieuw lid
Lid geworden
13 apr 2022
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik heb een Canon PIXMA TS3151 printer en deze geeft een E03 melding. Maar er zit helemaal geen papier vast ind e machine. Ik heb net Canon gebeld en zij zeggen dat ik dit ding op moet sturen. Maar ik heb dan 1. geen printer en 2. het is veel werk om 'm op te sturen.

Is er niet een andere manier? Bijv. zoals de monteur het aanpakt?

Ik heb wel vaker meegemaakt dat monteurs hele simpele dingen toepassen bij o.a. witgoed. Testjes die ik zelf ook had kunnen doen.

 
Heb jij al geprobeerd de printer te resetten?
 
Resetten is niet gelukt (helaas). Ik heb geen compressor maar wel een air duster (zo'n spuitbus). Waar zit de sensor ongeveer of hoe zit zoiets eruit?
 
Daar heb je niets aan en kijk hoe het papier wordt geleid maar ik kan geen service manual ervan vinden.
 
Het is een long shot, maar ik heb wel eens een hp printer gehad waarvan het aandrijfwieltje van de carriage gebroken was. (dit zat helemaal rechts tegen de wand).
Het gaat hier weliswaar om een Canon maar ik zou toch eens de andrijivng van de wagen goed controleren en kijken of hij in zijn ruststand komt want die printer gaf ook paper jam aan.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle tips en info! Ik ga ermee aan de slag en laat z.s.m. weten hoe het verlopen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan