• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Canon MF645Cx wil niet printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericc

Junior lid
Lid geworden
10 dec 2008
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Beste forum leden mijn printer canon MF645Cx wil niet meer printen via mijn laptop.
Ik wil wifi gebruiken maar dat lukt mij niet Ook met de usb kabel er tussen niet aan de praat te krijgen
Ik denk dat de laptop geen verbinding kan maken met de printer.
Hij heeft het wel gedaan en heb deze verplaatst en is nu niet aan de praat te krijgen.
wie kan mij helpen ??
e de waele
 
Bedoel jij dat jij de printer hebt verplaatst?
Zit de stekker er nog wel goed in?
Mocht dat het geval zijn, verwijder de stuurprogramma`s en installeer ze opnieuw.
 
Ja ik heb dat nog eens gecontroleerd en de stekker zit er goed in Ik heb deze printer nieuw gekocht en bij de eerste keer installeren is het goed gegeaan
En nu gaat het niet dus wat doe ik dan toch verkeerd Ik heb hem op een ander plaats weer neergezet
e de waele
 
Ik zou eens kijken of het probleem weg gaat door de stuurprogramma`s er opnieuw op te zetten.
Mocht dat niet helpen, dan lijkt er iets met de printer zelf te zijn en dan zou ik voor de garantie gaan.
 
Je hebt de printer los gehad?
Staat die nog wel als standaard printer ingesteld in Windows?
 
Goede morgen allemaal Wat ik wel nog heb vergeten te melden (stom van mij ) is dat de printer wel werkt via de Ipad dan print hij wel goed Dan zou je toch zeggen dat het stuur programma goed zou moeten zijn De printer heeft het wel goed gedaan bij de eerste keer in gebruik nemen Ik zelf heb het idee dat de Laptop de printer niet bereikt of vind Maar hij staat wel bij apparaat beheer zonder fout meldingen ??
Misschien dat dit een andere kijk op mijn probleem geeft
Ik ga de ondersteuning ook eens raad plegen
e de waele
Je hebt de printer los gehad?
Staat die nog wel als standaard printer ingesteld in Windows?
Ja dat is nog wel goed Als ik kijk bij printers staat hij bij standaard aan gevinkt er staat ook een vinkje in het simbool dus zou goed moeten zijn
 
Als hij wel via de Ipad werkt, dan zoals ik al eerder aangaf de stuurprogramma`s herinstalleren.
 
Kan ik dit doen via apparaat beheer >verborgen apparaten weergeven >MF645cx>eigenschappen>
<TAB: stuurprogrammas>stuurprogramma bijwerken > ok
zou dat zo kunnen of moet ik de gebruiksaanwijzing precies raadplegen
e de waele
 
Kijk eens of deze tools updates vinden.

 
OK ik ga het proberen van de week Ik ben tot donderdag afwezig dus als je geen reactie krijgt weet u waarom Bij voorbaat bedankt voor uw snelle reactie
e de waele
 
Dat is geen probleem, wij horen de uitkomst wel.
 
Geachte forum leden
Het is gelukt Ik heb alles er af gegooid alles opnieuw geinstalleerd
en werkt weer als voorheen Iedereen ook bedankt voor jullie onzet
e de waele
 
Mooi dat het is opgelost!
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan