• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Canon printer weigert dienst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jov

Vaak hier
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
701
Waarderingsscore
4
De printer stopt er ineens mee. Het is een Canon Pixma ip2700
Het gele lampje knippert 16 x.
Ik kan geen handleiding vinden waarin staat wat dat betekent.
Wie helpt mij?
 
Eventuele documenten in de wachtrij? Printer al eens uitgezet en weer aan? Daarna nogmaals geprobeerd te printen?
 
Aarle25, in deze handleiding vind ik geen hoofdstuk Troubleshooting'. Kijk eens even mee, wil je, want ik vind de handleiding onoverzichtelijk. Ik kan het mis hebben.
De eerste keer stopte de printer toen ik een nieuwe opdracht gaf. Nu knippert het gele lampje al bij het aanzetten. Hij knippert 15 keer. niet 16.
Er staan geen documenten in de wachtrij.
Wat nu?
 
Bij Canon betekenen 15 flashes "Ink Tank not recognized". Dit betekent dat er een huismerk cartridge inzit.
 
Ben het met Maulum eens. Het kan zijn dat de inkt niet wordt herkend. Heb je kortgeleden de inkt vernieuwd? En is dit probleem daarna ontstaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan