• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Capture

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mieske

Gast
Hoi ik heb een geforce4 ti 4200 with agp8x en daar zit het programma amcap bij daarmee kan ik capture doen dat wil zeggen beeld en geluid van de tv naar de computer dat gaat ook goed en dan zet ik het met capture op de harde schijf naar AVI (media player)dan wil ik het afspelen ik heb dan beeld maar ik heb geen GELUID ik heb al wat codecs geprobeert ik kom er niet uit kan iemand me helpen mischien zit het in de instellingen maar dit probleem heb ik ook met nandub en vitualdub wat moet ik doen of heb ik nodig om het te laten werken dus in AVI (media player) mis ik het GELUID Alvast Bedankt
 
Ik neem aan dat je je kabels goed hebt aangesloten, dat wil zeggen van de out van de tv kaart naar de line in (blauw) van de geluidskaart. Stel dan in bij het programma waarmee je opneemt dat hij dat doet vanaf de line in, en als dit niet mogelijk is ga dan naar volumeregeling in burea-accessoires en stel bij opnameinstellingen line in in. Als het goed is moet ie het dan doen.
 
geforce4 ti 4200 with agp8x : heb ik ook maar
kan ik daar ook mee capturen? van tv naar pc wel is waar of van video
en welke software gebruik ik dan en geef me aub een naam
 
Hoi,

Zit 'm vaak in de eigenschappen van je geluid

Dubbelklik op het icoontje van je speaker (rechtsonder)
Klik op [opties]-[eigenschappen]
klik nu op [opnemen]
Staat er een vinkje bij line-in??
Vinkje weghalen

en... geluid werkt

Let wel bij geluidskaarten van ceative labs kan het gebeuren dat op het moment dat je in het opnameprogramma van de video op opnemen klik, jouw geluidskaart automatisch het vinkje weer plaatst.
Dit gebeurde mij met een SB live 5.1 soundkaart samen met het programma van pinnacle studio 7

succes

Magnum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan