• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Casemodgallery

B

BEP

Gast
Ik ben nou een klein tijdje actief hier op NCF, en sinds kort hebben we hier een nieuw subforum erbij,
diegene waardat je nu inzit. Casemodding namelijk.
Bij deze wil ik even een kans grijpen. Ikzelf heb namelijk ook een site waar een casemodgedeelte bijzit,
op de site kan je casemods bekijken, reacties geven op casemods n je eigen casemod submitten.
Ik wil vragen dat wanneer iemand een casemod post op NCF, ook zijn casemod zou kunnen submitten in "onze" gallery.

Hierbij de 2 links:

http://bouweenpc.nl/casemod DE GALLERY WAAR ALLE CASEMODS STAAN
http://bouweenpc.nl/submit DE CASEMODSUBMIT WAAR JE JE EIGEN CASEMOD KAN SUBMITTEN

Een paar leuke casemods die ik het mooiste vind:




(Deze heb ik zelf gemaakt uit een Lian Li PC7B)


Deze is uitverkozen tot casemod van het jaar 2006 (als ik me goed herinner)
 
Laatst bewerkt:
Ha, leuke plaatjes / kleurtjes; de liefhebbers van neon- en LED-licht zullen daarop kicken.
 
Heel mooi allemaal, maar dat systeem van je spec's en reactie's heeft erg veel weg van tweakzone.nl :unsure:
 
Klopt, en dat mag iedereen ook weten hoor ^_^ geen geheim ofzo :D admins van tweakzone weten dat ook ^_^
 
Oke dan!
Wel nice lay-out! En natuurlijk mooi pc's..
 
Komen er nog casemods bij? Het gaat de laatste tijd wat langzaamaan! :shout:
 
Ik denk dat ik voor de kerstmis eens wat leuke casemod spulletjes aan de kerstman ga vragen :p ik ben nu al een beetje aan het rondneuzen voor welk ontwerp ik in mn sidepanel ga maken dus die van mij komt er over een aantal weekjes aan :D
 
weet iemand misschien waar ik mijn plaatje kan uploaden dan zet ik de mijne er ook bij:D

edit// laat maar:p
 
zeg dat wel en die specs dan!!! dan ben ik echt jalourse op:(
 
die specs vallen reuze mee, met 1X een 7900GTX heb je al betere kaart(450 euro)

en een AMD athlon 3000+ presteert al beter in games dan die P4
 
okee je heb gelijk... laat ik het anders zeggen:p

die specs zijn in vergelijking met mijne echt iets om jalourse op te worden;)
 
loool...

ogja de een heeft wat meer als de ander he .. nu vergelijk je maby een schoolier/student met een volwassenen met een full time baan he .. is wel een verschil he :p ;)

en de een heeft er ook wat meer voor over dan de ander he .. sommige mensen geven snel 3000 euro uit voor een systeem en andere zeggen nou . ik wil voor 1000 euro een printer scanner tft etc hebben
 
dat idd een vette casemod:O vraag me af wat de (gemodde) case moet kosten;)

@pcfreak... ik heb al een half jaar aan het sparen voor de nieuwe conroe met goed moederebord, een (miss wel crossfire, eens sli ik heb eens gehad, dus ik wil weer wat anders proberen;) goede videokaart. maar het gaat niet zo snel als scholier:p

ik d8 aan de nieuwe x1900gt (300E)
 
Ik ben aant twijfelen of ik ook maar is ga casemodden... Maar ik weet niet of mijn specs daar goed genoeg voor zijn..... Hier mijn specs:
(dit is gedaan via DxDiag omdat ik niet wist wat mijn specs zijn....)

System Model: A7N8X-E
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: AMD Sempron(tm) 3000+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz
Memory: 512MB RAM
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan