• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Casemodgallery

ja warom niet ;) foto's van te voren en foto's naar de hand
 
Klein probleempje: Ik kan niet bij mn webcam komen :wacko: mssn dat iemand via msn screens maakt, dat die persoon het erop zet... Mssn wel goed idee :worship:
 
of een digitale camera?;) heeft meestal ook betere qualiteit foto's
 
Kan ook ;) ik heb nu een laser-beam in mijn computer :biggrin: (blauw) maar tis best wel simpel.... Je moet toch erges beginnen :p
 
Laserbeam is idd klein fel ledje, stelt opzich niet veel voor idd maar het is een begin :p
 
Jah :D Damn als jullie nouw allemaal MSN hadden zouk er een sjow van maken :p Maar ff serieus: Ik kan mijn digicamera niet vinden....
 
Ja mensen ik weet het het is een pre-modded case, :D dat komt omdat ik deze kast van een vriend van me heb gekregen omdat ik nu mijn oude kast aan het modden ben :D

specs:
mobo= asus p4p800s se
Cpu= p4 3001 ghz (niet geclocked)
cpu koeler= hyper coolersmaster ding iets
psu= hiper 580watt sli


10006956cy.jpg
 
ziet er wel leuk uit :) Kwil ook bolletje :(
 
Als je nou een foto maakt zonder al die rotzooi eromheen kun je het ook wat beter zien :p
wat is dat grijze spul aan de rechterkant?
En hoe heeft hij die CCFL buis opgehangen 0.0
 
Janssuh zei:
Als je nou een foto maakt zonder al die rotzooi eromheen kun je het ook wat beter zien :p
Lekker recht voor zijn raab:huh::fit::p:wink:
 
CCFL is naar beneden gedonderd. Bolletje is idd lekker :D.

Noem jij nou een psp van 350euro (inc shit) rotzooi :|
dat grijze spul is isolatie schuim(heb ik niet gefixt :D hoor beetje vreemd gefixt.
dat witte ding is btw een wuppie :(
--------------
10006917ji.jpg

10006902um.jpg


10006890wv.jpg
 
lol nee het ging er gewoon om dat ik de case niet zo heel goed zag omdat er vanalles voor/omheen ligt :p
maarre waarom isolatie materiaal, zodat je HD nog warmer blijft/word ofzo :p ?
 
Geluid vermindering..
Door dat isolatie materiaal word er minder geluid geproduceerd:wink: Het word wel geproduceerd.. maar je hoort het niet.. het komt niet door dat isolatie schuim heen:)
En minder geluid.. is minder gezeur aan je kop.. en minder gezeur aan je kop.. is beter gamen:worship::biggrin:
 
Janssuh zei:
lol nee het ging er gewoon om dat ik de case niet zo heel goed zag omdat er vanalles voor/omheen ligt :p
maarre waarom isolatie materiaal, zodat je HD nog warmer blijft/word ofzo :p ?

voor de hd zit een 120mm fan dus hij zal er niet warmer van worden :D.
 
hmm ok voor deze keer :p
je kunt ook gewoon stille fans kopen ;)
met wat ledjes die dr op zitten..
lijkt me mooie rdan dat ;) kun je beter afwerken met iets andersmoois als je dat "ijzeren" niet wil zien.. traanplaat ofzo

maar das mijn mening :p
 
Janssuh zei:
hmm ok voor deze keer :p
je kunt ook gewoon stille fans kopen ;)
met wat ledjes die dr op zitten..
lijkt me mooie rdan dat ;) kun je beter afwerken met iets andersmoois als je dat "ijzeren" niet wil zien.. traanplaat ofzo

maar das mijn mening :p

Maarja de meeste fans produceren altijd geluid, behalve waterkoeling natuurlijk.
 
papst fans of hoe je het schrijft, zijn toch behoorlijk stil ;)
fans die ik erin heb zitten moetje toch echt heeeel goed luistereniwl je ze horen
 
Re: AMD Of Intel

Heb gister een foto van me kast gemaakt.
Ik zal hem ff zoekken en hosten 20 sept komen er foto's van de inhoud;)
die week er na (zaterdag) komt het nieuwe paneeltje + lichtjes daar zal ik ook een fototje van maken;)

hier de kast:
kast.JPG


haha nee wil idd niet booten met een externe hd maar een 10gig interne ;)
externe van 1tb is met usb2 dus kan toch beter met een externe booten dan met een floppy hoor;)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan