• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Casemodgallery

wil idd eerst een window er in en dan het licht:D

neeh fotos zijn van me zelf;)
 
wil idd eerst een window er in en dan het licht:D

neeh fotos zijn van me zelf;)


ja is leuk idee, misschien handiger al koop je een case waar al een window in zit;) Maar zelf een window er in doen is tuuk wel leuker:D
En als ik het goed begrijpt heb je de case al gekocht..:p
 
ja idd vond ik ook wel leuker ja :D

hum ik niet me pa;)
ik mag hem morgen gaan gebruiken(inhoud zit er ook al in)
 
ja wouw ik gaan doen maar moet toch w88 tot morgen morge eindelijk jarig dus ook pc gebruiken^^ wel eerst naar school |-)
 
Schrijf nou eens normaal nederlands!
Je weet dat dit tegen de forumregels is. En kom alsjeblieft niet met 101 rotsmoesjes aanzetten. Gewoon nederlands en anders niet posten.
 
1 oke d drmmr :D
2 weet idd dat het tegen de regels is sorry:blush:
3 en neeh heb geen smoesjes
 
Volgens mij ben je voordat je je kon registreren hier accoord gegaan met de algemene voorwaarden van het forum. Daarin zal of een verwijzing of het forum regelement zelf staan.

linkje
 
Volgens mij ben je voordat je je kon registreren hier accoord gegaan met de algemene voorwaarden van het forum. Daarin zal of een verwijzing of het forum regelement zelf staan.

linkje

2 dagen later een reactie geven heeft weinig zin, micheal geeft toe fout te zijn geweest, en weet dat het tegen de regels is. Dat hoef je niet weer op z'n hart te drukken;)
 
Hey jongens.

De nieuwe versie van bouweenpc.nl is online en de oude casemods heb ik weg moeten doen helaas.
Daarom wil ik vragen aan iedereen die een casemod ooit gesubmit heeft om deze opnieuw te submitten!
http://bouweenpc.nl/submit

Nu staat de gallery er maar leeg bij!
http://bouweenpc.nl/casemod

kenny
 
wb on the forum kenny :)
Had bep2 idd gezien is mooi geworden ;)!
 
Dankje Janssuh :D
Kom je ook weer actief @ BEP?
 
hmm ik kende die site nog niet, maar ik zal 'em in de toekomst zeker gaan bezoeken! Ziet er leuk uit;)
 
Hehe bedankt!
Ik hoop dat er binnekort wat meer casemods in de gallery sstaan, want er wordt weinig gesubmit :(
 
:biggrin:hallo ik ben een nieuweling in case modding (ook op het forum)

zijn er bedrijven ofzo die onderdelen maken voor casemodding

=> ik ga een Cooler Master Stacker 810, Zwart kopen (10kg) sever+pc case

=> ik wil hem modden maar niet zomaar modden met neon maar met een voetstuk omdat de case normaal op wieltjes staat maar ik ga hem gewoon op de bureau zetten.(ik denk dat hij gaat omvallen als ik ferm tegen de buraue duw. en
dat wil ik niet:biggrin:)

dus had ik het idee een voet te maken (ongeveer zoals deze http://www.hardforum.com/showthread.php?t=802808&page=2&pp=20 )

maar het probleem is => ik kan dat nooit schilderen en heb wat hulp nodig => help kan ik krijgen maar schilderen niet! (ik ga ook een windowpje zetten maar dat kan ik zelf )


hoe/waar kan ik dat laten schilderen of kan ik het helemaal laten doen? (ik woon in belgie)

en denken jullie dat het een beetje mooi wordt

p.s: srr voor men typ fouten
 
Ik denk show mijn Case maar eens:)
Het is een Zilveren Thermaltake Armor niet erg veel bijzonders;) maar heb wel de kabels mooi weggewerkt. je ziet alleen nog maar de grote zwart gesleevde ATX-voedings kabel.

[sorry voor de slechte kwaliteits foto's ik kon de andere camera niet vinden]









Deze is met de zijkant open.
 
wel mooi, alleen maar blauwe led's.

mijn kast is nu ook alleen mar blauw, maar ik heb een Fatal1ty koeler voor mijn vga gekocht, dus ik denk dat ik nu ook de Fatal1ty koeler voor mijn CPU ga kopen :p is wat mooier wat meer rood :p

de foto's komen nog :) ( hoe kan je trouwens mooie foto's maken ? met of zonder flits ?)
 
ja het blauwe valt wel mee...Er zitten 2 blauwe CCFL's in, Coolermaster voeding is blauw en de 2 casefans zijn ook nog blauw.
Het lijkt nu een beetje overkill dat blauw maar dat valt echt wel mee.
Ik zal van de week effe een nieuwe foto maken met een fatsoenlijke camera.

[EDIT] Waarom Fatal1ty koelers? je betaald alleen meer om het merkje en je gaat er niet bter van gamen ofzo;) of je moet het voor de looks doen[EDIT]
 
die Fatal1ty koelers draaien op hogere RPM dus houden ze de tempratuur ook iets lager, en de looks zijn ook wel mooi :D
 
Ah k dat wist ik niet:) Weer wat geleerd vandaag want school is ook maar bezigheids therapie.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan