• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Casing voor Gaming PC gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sareno

Nieuw lid
Lid geworden
14 dec 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo Allemaal!

Ik heb sinds 2014 geen pc meer in elkaar gezet maar ben nu dan toch op zoek naar iets nieuws.

De PC is bedoeld om naast mijn Playstation op mijn TV aangesloten te worden. Qua specs etc ben ik er nog niet uit maar ik zoek een behuizing die gezien mag worden. Het liefst 1 die er uitziet als een versterker of ander Hi-Fi apparaat. Iets wat vroeger een HTPC genoemd zou worden. Geen fancy felle kleuren of zo. Sober, plat en 43cm breed.

Hebben jullie tips?
 
Dankjewel.

Ik had deze ook gevonden.


Ik denk dat ik mijn oude "Game" pc daarin overzet. Die voldoet ansich nog voor de spellen die ik speel. Hooguit wat extra geheugen of een snellere videokaart.

Dan schaf ik voor fotobewerking weer inhoud aan voor de oude behuizing. Die ook voldoet maar niet staat in mijn woonkamer.
 
Ik vind het mooie dat die GD10 afgesloten kan worden, ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan