• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Casten YouTube music

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreekVerhulst

Gewaardeerd
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
1.297
Waarderingsscore
4
ik heb in de loop der jaren heel wat muziek gekocht en gedownload en op Google Play music gezet. Deze dienst gaat helaas verdwijnen. Ik ben nu nog bezig met het overzetten van mijn muziekbibliotheek naar Youtube music, dat kan even duren. Ik wil echter casten naar de Audio Chromecast, dat gaat niet omdat je dan een abonnement moet nemen. Bij GooglePlay music kon ik wel casten naar de audio chromecast. Weet iemand een oplossing?
 
Als de bestanden in je eigen bezit zijn kan je ze eventueel in een "gewone" map op je telefoon zetten.
 
Dat kan maar ik kan dan niet streamen. Bovendien neemt het wel heel ruimte in op mijn telefoon. De mp3 files staan wel op mijn laptop
 
Kun je deze afspelen op je laptop met bijvb VLC player? Indien ja kan je deze casten vanuit je VLC player.
 
Oke, ga ik proberen maar het is wel jammer dat Google
play music verdwijnt!
 
Afspelen, renderer en chromecast kiezen, heb je wel minimaal VLC 3.0 voor nodig, laatste is 3.011 geloof ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan