• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ccleaner werkt plotseling niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annie4Time

Nieuw lid
Lid geworden
1 apr 2015
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Hallo,
Weet iemand hoe het kan dat Ccleaner van de ene op de andere dag niet meer werkt?
Kan wel analyseren maar niet schoonmaken. Heb de nieuwste versie.
 
Gebeurt soms na een windows update. Volledig verwijderen, pc herstarten en terug installeren.
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Software.

Is er misschien een nieuwere versie van de tool?
 
De nieuwste versie is op dit moment versie 5.42.6495:

5af96de91d4e0-2018-05-14_13_06_24-CCleaner-update.png
 
Bovenstaande heb ik allemaal al gedaan en ja ik heb ook de bovenstaande versie. Mijn partner heeft geen problemen. Dus ik denk dat het aan mijn pc ligt ik heb een HP dus wellicht is daar iets gebeurd.
 
Welke versie van Windows gebruik jij? En gebruikt jou partner dezelfde versie?
 
Dank voor de informatie. Je zegt: "hij werkt niet meer", krijg je dan een foutmelding of gebeurt er helemaal niets?

En heb je de versie al kunnen controleren?
 
Ccleaner kan nog wel analyseren maar op het moment dat ik op schoonmaken klik krijg ik eerst een melding:
De geselecteerde bestanden worden permanent verwijderd van uw computer.
Weet u zeker dat u wilt verdergaan?


En vervolgens de volgende melding:
Ccleaner werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.

Ik heb de versie 5.42 6495 en er zou nu net een nieuwe moeten zijn maar als ik deze download blijkt het dezelfde versie te zijn die ik dus al heb. Ook heel vreemd. Want er is dus net een versie 6499.
 
heb je al eens een scan gedaan met Malwarebytes? Kijk daar eens mee of er rommel in je pc te vinden is.
 
Ondertussen heb ik besloten om een ander software opruimer te kiezen. Het is PrivaZer geworden. Ccleaner is verwijderd.
Bedankt voor de reacties.
 
Mocht die op 1 of andere manier niet bevallen, dan zou je Wisedisk cleaner nog kunnen downloaden.
 
In elk geval graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan