Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook, en zoals jij hem gebruikt, gebruik ik hem ook en ooit heeft hij mij wel eens problemen opgeleverd, daarom dat ik 2 opties uit vink bij de register opruiming.Laat ik het zo schrijven : ik ben Windows gebruiker van het allereerste uur,
Dat klopt volgens mij wel degelijk, zijn ook meerdere klachten over.Dat beweert wordt over het "irritante" automatisch mee-opstarten met Windows en het niet kunnen uitschakelen, klopt niet. Ik gebruik de laatste versie en die is perfect en makkelijk kneedbaar.
Ik heb toch de behoefte om op dit bericht ietwat specifieker te reageren.Windows schijf opruiming werkt meer dan voldoende. Er zijn veel voorstanders, maar ook tegenstanders voor CCleaner.
Er zijn een hoop mensen die problemen kregen door het verkeerd gebruik van CCleaner, andere hebben nooit problemen ervaren.
Dus heeft jou vraag weinig zin, aangezien iedereen zijn eigen ervaring en mening heeft.
Ik denk dat het feit dat "een hoop mensen......." ellende ondervinden helemaal aan die mensen zelf ligt. Ccleaner biedt namelijk tal van opties waar je als gemiddelde user beter met de vingertjes af kan blijven, TENZIJ je weet wat er allemaal onder de motorkap gebeurt als je dergelijke opties gebruikt.
Ik vergelijk het voor mijzelf een beetje met de vele tientallen mails die wij hier thuis per week ontvangen, variërende in onderwerp van : "U hebt gewonnen, klik hier om uw prijs te ontvangen", naar "Uw account wordt vandaag beëindigd -virusscanner-) tot "uw parcel is aangekomen in het distributiecentrum, klik hier om de benodigde € 2,50 te betalen om uw pakket te ontvangen" en meer van dit soort onzinnige teksten.
Alleen al een blik op de afzender (het mailadres) leert binnen 0,1 seconde dat het rommel is.
Daarom heb ik (en dit klinkt gruwelijk hard en dat wéét ik verrekte goed) totaal 0,0 medelijden / green greintje empathie voor de pensionarissen en / of simpele zielen die in het zoveelste consumentenprogramma piepen en zeuren over het feit dat zij via het internet zijn opgelicht en vele centjes kwijt zijn.
Beste voorbeeld zag ik enige maanden geleden in zo'n consumentenprogramma. De een of andere dame van achter in de vijftig was volledig kaalgeplukt (haar bankrekening). Oorzaak? Zij was gebeld door de klantenservice van 'haar' bank dat er onregelmatigheden op haar bankrekening waren geconstateerd. Zij werd verzocht haar bankpas te vervangen. Het toeval wilde dat een 'bezorger' van de bank in haar buurt was en die kon de nieuwe pas binnen 2 uur afleveren. Einde van het gesprek was even de oude bankpas blokkeren : uw rekening nummer is 123456789 en uw pincode is....?
Ja, toedeledokie, hoe ongelofelijk dom kun je zijn.
De grote grap van de uitzending? De dame in kwestie bekleedde een vrij hoge / dure ambtenaarsfunctie bij de gemeente waar zij werkzaam voor is. Tja, ik vraag je.......................?
Gebruik in vredesnaam je ogen, je oren en je gezond verstand en je ziet / leest / hoort binnen 0,5 seconden dat een mail of telefoontje fake / oplichterij of anderszins ellende betreft.
Terug naar Ccleaner : daarom moet je binnen Ccleaner geen muisklikjes plegen op onderdeeltjes waarvan je niet kunt overzien wat er onder de motorkap gaat gebeuren. Ik durf er bijna 10 vingers voor in het vuur te steken dat Ccleaner de user nooit problemen bezorgt als die user alleen de door mij in een vorig bericht genoemde 2 opties gebruikt.
Terug naar Ccleaner : daarom moet je binnen Ccleaner geen muisklikjes plegen op onderdeeltjes waarvan je niet kunt overzien wat er onder de motorkap gaat gebeuren. Ik durf er bijna 10 vingers voor in het vuur te steken dat Ccleaner de user nooit problemen bezorgt als die user alleen de door mij in een vorig bericht genoemde 2 opties gebruikt.
Bij mij doet hij dit uitdrukkelijk niet.Daarnaast heeft CCleaner tegenwoordig de irritante eigenschap met Windows mee op te starten, kost je dus onnodig extra resources.
Dat zou best kunnen.Waarschijnlijk durft hij dat niet.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.