• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CCleaner

En daarom heb jij de 64-bits versie van CCleaner. Dat zie je in de afbeelding die jij zelf hebt geplaatst:

6592986ce38b4-2024-01-01_11_46_46-CCleaner__Pagina_2___Nationaal_Computer_Forum_%E2%80%93_Mozilla_Firefox.png


En 64-bits programma's staan in de map Program Files. En dat is bij jou ook het geval: CCleaner staat in de map Program Files.
32-bit programma's staan in de map Program Files (x86).
Wat jij ziet is dus helemaal in orde. Niets bijzonders aan.
 
Je zal wel gelijk hebben maar ik hoop wel dat ik niet de enigste ben die het vreemd vind.
Calibre 64 bit E-bookmanagement wordt in een Programfiles gezet omdat dit is ingeruimd voor 32 bit.
Programfiles(x86) is voor 64bit. ingeruimd maar daar zie je deze software niet.
CCleaner ziet deze software daar wel staan. Ra Ra Politie pet.
Leest de Nederlandse afdeling van Piri Forum Software ook mee.
Is het mogelijk bepaalde opties, proberen ontdekken waardoor deze software voor een gebruiker meer waarde zou kunnen krijgen.
Op de bewuste Toshiba wordt ik met CCleaner en het Register steeds brutaler net zo lang tot de hele meuk onbruikbaar is geworden.
 
Je zal wel gelijk hebben maar ik hoop wel dat ik niet de enigste ben die het vreemd vind.
Calibre 64 bit E-bookmanagement wordt in een Programfiles gezet omdat dit is ingeruimd voor 32 bit.
Programfiles(x86) is voor 64bit. ingeruimd maar daar zie je deze software niet.
CCleaner ziet deze software daar wel staan. Ra Ra Politie pet.
Leest de Nederlandse afdeling van Piri Forum Software ook mee.
Is het mogelijk bepaalde opties, proberen ontdekken waardoor deze software voor een gebruiker meer waarde zou kunnen krijgen.
Op de bewuste Toshiba wordt ik met CCleaner en het Register steeds brutaler net zo lang tot de hele meuk onbruikbaar is geworden.
Wait, whuttt???

x86 = 32 bit.
Verder is er helemaal niets 'ingeruimd' voor 32 bits program files.... Je kunt overal op een HDD/SSD een installatie folder plaatsten. Standaard zit het in 1 van die 2 mappen maar je bent helemaal niets verplicht.
 
Standaard zit het in 1 van die 2 mappen maar je bent helemaal niets verplicht.
Standaard=ingeruimd. De meeste gebruikers gaan uit van standaard gebruik en dan heeft Microsoft die twee mappen daarvoor gereserveerd.
Maar je hoeft die niet te gebruiken dat klopt, maar dat doen eerder de ietwat meer gevorderde gebruikers die dat ook weten.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan