• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

cd met mp3 branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

simoontje36

Gast
hoi allemaal, ik heb een vraagje, ik heb eindelijk ontdekt hoe ik cd's moet branden, maar dan heb ik veel liedjes gedownload en ik kan maar voor 80 min. branden, ik wil graag een cd branden met zeker 100 of meer liedjes, hoe krijg ik dit voor elkaar, ik heb windows vista en programma(NTI cd/dvd maker) hoe krijg ik het voor elkaar om een fatsoenlijke cd te branden????

wie oh wie helpt mij hier uit de brand:wall:
groetjes simone
 
Hallo Simone,
als jouw liedjes als MP3 bestanden aanwezig zijn, kan je deze bestanden gewoon als DATA-CD branden - en dan past er op zo'n CD-rom echt een hoop.
Succes ermee.
 
Hallo Simone,
als jouw liedjes als MP3 bestanden aanwezig zijn, kan je deze bestanden gewoon als DATA-CD branden - en dan past er op zo'n CD-rom echt een hoop.
Succes ermee.

ja het zijn mp3 bestanden, maar als ik mijn brand programma opstart moet ik dus gegevens cd branden aangeven??? ik weet er niet zoveel vanaf ben nog op ontdekkings reis.
gr. simone
 
Simoontje, als NTI dat zo wil, dan doe je dat - een gegevens-CD. Ik ben nu eenmaal Nero gewend! Zodoende. Ter verdere informatie - een MP3 is niets meer (of minder) dan een gegevens- cq. databestand.
Succes.
 
nou ik heb het dus gedaan maar hij speelt niets af, wel op mijn radio in kamer, maar die verbind het door naar dvd speler en krijg beeld op scherm met de liedjes en die spelen dan af, maar gewone radios speelt hij niets af, terwijl de andere cd 's die ik had gebrand het wel deden maar daar had ik gewoon audio aangegeven, maar dan krijg ik er dus niet veel op. pff wat een gedoe en gezoek om iets voor elkaar te krijgen zeg, maar bedankt voor je hulp, en weet je een vrij download programma voor nero???
gr. simoontje:bye:
 
Hallo Simoontje,
MP3-CD/DvD kun je alleen afspelen in apparatuur, die het afspelen van MP3 ondersteund. Nogmaals - het is een gegevens cq, data CD, en geen audio-CD. Dat is het verschil; een audiobestand is ook vele malen groter dan een MP3 bestand!
 
hoi abraham, ik kom me heel dom over nu, ja ik snap dat die radio dat moet ondersteunen,maar mijn radio in kamer ondersteunt mp3 waarom speelt hij hem nu niet gewoon af net als een gewone cd, je moet cd's kunnen maken die gewoon afspelen met mp3 erop, ik heb nu een ander brand programma en daar stond data cd branden bij maar die doet het ook niet in de cd speler, volgens mij moet ik of kan ik nog iets anders doen om het aan het werken te krijgen....je zult wel denken, die zal ook nog wel blond zijn...hihih ja en idd dat klopt ik ga mijn blonde garde echt een dienst bewijzen dat ik niet alleen dom overkom maar ook in dingen dom kan zijn.:fun:nou ik kom er toch niet uit zo ik geef het maar op, ik heb al twee cd's verknalt en ga er niet nog meer verknallen, ik wil gewoon een werkende cd met zeker honderd nummers erop en die het gewoon doet in een cd speler.
pff *** gedoe:fury:
sorry
nou groetjes maar weer simone
 
Heb je ooit al mp3's afgespeeld op die CD-speler?

Want mij lijkt het, dat die enkel audioCD's kan spelen. :mellow:
Welke radio-CD speler heb je?
 
hoi lieve

ik heb gedownload mp3 bestanden en ik ga ze branden maar kan als audio op een cd van 700 mb, maar daar kunnen maar weinig liedjes op, en die kan ik op iedere radio hier in huis en auto afspelen, maar als ik ze als gegevens ga branden dan kan ik hem op de dvd speler afspelen(wat hetzelfde ding is als de radio en mp3 speler) het is alles ineen laatste nieuwe philips theater systeem.
hoop dat jij me verder kan helpen
gr. simone:mellow:
 
OP een cd van 700mb of 800mb past voor 700-800 mb aan mp3 muziek op. Zou niets te maken moeten hebben met de speelduur.

een mp3 is vaak tussen de 1 en de 10mb groot, dat zou inhouden dat er zeker een 150 liedjes op zouden moeten passen op een cd.

Je moet eigenlijk eerst eens kijken hoe groot al deze liedjes bij elkaar zijn? even allemaal selecteren en dan emt je rechtermuis kiezen voor eigenschappen dan wordt het toaal grootte aangegeven.

Om cd's naar mp3 om te zetten gebruik ik altijd het gratis mp3 programma "audiograbber"
 
OP een cd van 700mb of 800mb past voor 700-800 mb aan mp3 muziek op. Zou niets te maken moeten hebben met de speelduur.

een mp3 is vaak tussen de 1 en de 10mb groot, dat zou inhouden dat er zeker een 150 liedjes op zouden moeten passen op een cd.

Je moet eigenlijk eerst eens kijken hoe groot al deze liedjes bij elkaar zijn? even allemaal selecteren en dan emt je rechtermuis kiezen voor eigenschappen dan wordt het toaal grootte aangegeven.

Om cd's naar mp3 om te zetten gebruik ik altijd het gratis mp3 programma "audiograbber"

hoi frank nu ga je het me moeilijk maken.
cd omzetten? het moet niet nodig zijn om die om te zetten hij moet gelijk in mp 3 opgenomen worden.
die zijn dus veel groter die bestanden 58 bestanden zijn 215 mb groot(een voorbeeld) ik zou deze 58 liedjes op een cd willen zien:wall:maar dat lukt me dus niet. ik kan ook nergens in mijn brand programma iets over convertern lezen dus ik kom er niet meer uit nu heb ik nero7 geinstalleerd van iemand via cd, en nu krijg ik dat stom ding ook niet aan het werk, hij werkt niet naar behoren , ik heb vista dus weet niet of het daar door komt.
ik word hier dus helemaal gek van.:eek::fury:
gr. simone
 
Lieve Simoontje, ikke weer! MP3 is data/gegevens, maar geen audio!
Hoe groot MP3 bestanden zijn hangt mede weer af in welke kwaliteit deze zijn omgezet - hoe hoger de kwaliteit - hoe groter het bestand/data/gegevens. En al helemaal niet gek worden! Dan die Nero 7 van een kennis - was die wel geschikt voor Vista? De nieuwste versies, die je kan downloaden (shareware, 30 dagen gebruik) zijn wel geschikt.
Download eerst het volgende bestand:
http://www.nero.com/nero7/eng/Nero_7_Clean_Tool.html
Dit bestand zorgt voor een goede en degelijke denstallatie van de nero versie nu in jouw computer
Download en installaeer daarna
Nero 7 internationaal:
http://www.nero.com/nero7/eng/Nero_7_Full_Installer.php
Via Start Smart, dan Audio aangeklikt en kiezen voor MP3, dan kun je heel makkelijk CD's helemaal volmaken met MP3! Succes.
 
nou abraham een heel lees werk wat goed gelezen moet worden om het goed te laten door komen, maar ik ga me hier aan geven, ik ben eerst aan het proberen of ik nero op mijn andere pc geinstalleerd krijg als dat zo is dan ligt het waarschijnlijk aan vista waarom hij niet wil werken,
en met die mp3 ik heb een cd klaar, maar moet hem op een radio uitproberen die wel mp3 ondersteund, en als dat werkt dan heb ik het gelijk goed gedaan na jou eerste mailtje, maar komt het gewoon door die andere radio's die geen mp3 ondersteunen. ik ga afwachten dat weet ik morgen pas of hij werkt, en met die nero ga ik ook ff aan de slag
heel erg bedankt voor je hulp abraham, ook al heb ik je vaak in herhaling moeten laten praten...:huh:
groetjes simoontje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan