• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CDrom geeft geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk ook dat dit ergens in Windows fout is gegaan. Als het blijft werken is alleen het moeilijk diagnose stellen.

Als je rechtsklikt op de twee speakertjes in het systeemvak rechtsonder, zie je dan bij eentje 'Audio apparaten' ? Open die eens op de tab 'Afspeelapparaten', en maak een notitie van wat je ziet. Vergelijk dat dan als het weer fout gaat.
(Het is in dat venster mogelijk om rechts te klikken en ook uitgeschakelde- en niet aangesloten apparaten weer te geven, ik weet niet of dat bij jou standaard aan staat)
 
is 1 van de realthek niet altijd de s/pdif en de ander altijd 3,5mm jack ?
Bedoel je de icoontjes ?
Bij mij heb ik apart het windows speakertje, met daarnaast het Lenovo HD Audio Configuratie (ander soort icoon), wat eigenlijk een aangepaste Realtek is.
 
Ik heb losse speakers aan de pc hangen en luister ik af en toe via mijn koptelefoon. De s/pdif gebruik ik niet.
 
Ik wil jullie bedanken voor de tijd die jullie altijd weer nemen om ons te helpen. Dat probleem doet zich gelukkig niet meer voor. Deze twee dagen is het goed gegaan.
 
Hopelijk blijft het werken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan