• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

certificaatfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er worden 5 oplossingen gegeven voor dit probleem, maar dit heb jij allemaal al geprobeerd.
Ik vond nog 1 mogelijke oplossing.

Kijk eens of het volgende goed staat.
Dit probleem kan ook veroorzaakt worden als er voor het decimaalteken een "Komma," staat ingesteld i.p.v. een "Punt."

Klik met de rechtermuisknop op de "Startknop" en kies voor Uitvoeren, typ hier vervolgens het commando Control gevolgd door enter.
Klik vervolgens op "Klok, taal en land/regio[/b] > "Land en Regio", klik nu op de knop Meer instellingen bij het tabblad Notaties.
Vervang bij het "Decimaalteken" de komma, door een punt. Klik vervolgens op Toepassen en OK en herstart de computer en probeer hierna nogmaals ene back-up te maken.

1525359812523.png
 
Ook dit heeft niet geholpen.
 
Daar was ik al bang voor.
Ik denk dat er weinig over blijft dan een schone installatie.
Maar ik denk dat jij daar niets voor voelt of wel?
 
download eens deze Windows Update Troubleshooter start deze op met een rechtsklik uitvoeren als administrator ..is deze gedaan herstart jij je systeem en start je het zoeken naar updates ..
 
Als ik deze wil openen krijg ik een foutmelding(zie bijlage)
Als ik deze opsla en dan via de downloadsmap wil openen zie ik geen optie: "uitvoeren als administrator"
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG 03-05.PNG
    Knipsel.PNG 03-05.PNG
    13,4 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
das raar dat jij deze niet kunt gebruiken want deze is voor Windows 8.1 en voor de Windows 10 ik krijg deze hier dus wel open op de Windows 10
5aeb7c70f060b-Ashampoo_Snap_donderdag_3_mei_2018_23h13m51s_001_.png


*probeer deze eens .. https://aka.ms/diag_wu
 
de optie uitvoeren als administrator verkrijg je vermits je de geavanceerde optie gebruikt ..
was verkeerd om te vermelden dat dit met een rechts klik kon gestart worden !
 
Als ik deze wil openen krijg ik een foutmelding(zie bijlage)
Als ik deze opsla en dan via de downloadsmap wil openen zie ik geen optie: "uitvoeren als administrator"

Dat is een .cab bestand dat moet uitgepakt worden .
Download 7-zip
https://www.7-zip.org/

Daarna rechtsklikken op het cab bestand en kiezen voor "openen met" >> 7-zip
 
ik diende dat cab bestand hier niet uit te pakken en kon deze gewoon starten door er op te klikken .
 
das raar dat jij deze niet kunt gebruiken want deze is voor Windows 8.1 en voor de Windows 10 ik krijg deze hier dus wel open op de Windows 10
5aeb7c70f060b-Ashampoo_Snap_donderdag_3_mei_2018_23h13m51s_001_.png


*probeer deze eens .. https://aka.ms/diag_wu
Heb ik gedaan.
Zie bijlage.
Deze opdracht had ik ook al eerder uitgevoerd( zie post 137)
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG 04-05.PNG
    Knipsel.PNG 04-05.PNG
    19,6 KB · Weergaven: 7
@San1
Gebruik jij iets zoals ccleaner?
 
Heb ik wel, maar gebruik ik niet
 
Ik denk niet dat het werkt, maar ik zag een video op Youtube dat dit ook mogelijk door te veel fouten en te vol cache kon worden veroorzaakt. Ik denk dat het eigenlijk reclame was voor hun programma.
Maar wil jij in Ccleaner eens op fouten laten zoeken, dan een herstelpunt laten maken en dan de fouten laten verwijderen.
 
@San1
Gebruik jij iets zoals ccleaner?

En optimalasitatie software zoals AVG Tune-Up. Software die beweert dat je Windows honderden fouten bevat en beweert je Windows sneller te maken .
 
En optimalasitatie software zoals AVG Tune-Up. Software die beweert dat je Windows honderden fouten bevat en beweert je Windows sneller te maken .
Dus?... heeft Ccleaner zin dan?
 
Ik zou het gewoon eens laten lopen.
Ik denk dat dit 1 van de laatste dingen is die je nog kunt proberen.
 
In ccleaner eerst analyseren en dan schoonmaken?
In register doe ik dus niets?
En hoezo een herstelpunt maken?
 
Analyseren en opruimen met Ccleaner gaat niets helpen .

Wat ik bedoelde met dit in #154

En optimalasitatie software zoals AVG Tune-Up. Software die beweert dat je Windows honderden fouten bevat en beweert je Windows sneller te maken .

Of je dat gebruikt hebt het moet daarom niet AVG tune-up te zijn maar één of andere optimalisatietool .

Hiermee kun je jouw windows onherstelbaar beschadigen en de enige oplossing "Windows opnieuw installeren" is .
Heb je ook al eens gecontroleerd op verborgen updates ?
Essentiële updates kunnen verborgen worden maar die worden dan opnieuw aangeboden .
Optionele updates kunnen ook verborgen worden maar worden dan niet meer aangeboden .
Soms kan het gebeuren dat essentiële updates mislukken omdat er een optionele update niet geïnstalleerd werd .
Als er geen updates verborgen zijn , weet ik het ook niet meer en vrees ik dat een nieuwe installatie de enige oplossing nog is .
 
Ik denk en heb dit al vaker gezegd dat een schone installatie de beste manier is om dit op te lossen.
 
Er zijn inderdaad geen verborgen updates.
Ik hoop toch dat ik ergens een oplossing vind, opnieuw installeren zie ik eigenlijk niet zitten.
Zoals ik al eerder heb geschreven, in het verleden ben ik ook tegen zoiets aangelopen ( zie post #70)
Ik twijfel absoluut niet aan de deskundigheid op dit forum, maar hebben jullie misschien nog tips om elders te raadplegen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan