• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Check gaming desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fallcorn

Nieuw lid
Lid geworden
1 nov 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo allen!

Ik heb eindelijk de stap gezet om na jaren van een laptop weer een desktop in elkaar te zetten. Nu heb ik een build alvast in elkaar gezet en wil graag jullie mening hierover hebben of het haalbaar is. Mijn budget is ongeveer 1400 euro, maar het mag er nog wel 150 euro boven zitten. Mogelijk dat ik nog een Windows Pro erbij wil halen dus dat zal iets van 100 euro aan de prijs toevoegen (tenzij jullie een andere optie hebben). Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

AMD Ryzen 5 3600 (BOX)
ASRock B550M Pro4
BitFenix Nova Mesh Zwart Case
Gelis Solutions Phantom Black CPU Fan
Arctic P12 PWM PST ventilatoren (5 stuk)
G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB
Enermax Revolution D.F. 650 Watt
Kingston A2000 1TB
MSI Geforce RTX 3070, 3 fans

Zeer bedankt!
 
Tis geen hoogvlieger, of je wat zult merken van een snellere is maar de vraag.
Bij die kast worden al 4 ventilatoren meegeleverd, waar zijn die je erbij vermeld voor?
Voor de rest, ziet er prima uit.
 
Dan heb ik mogelijk verkeerd gelezen op Tweakers dat er maar 1 meegeleverd werd. Dat scheelt dan ook weer in het kopen van de fans.
Dankje!
 
Gewoon even bij de fabrikant gekeken...en ja, er zitten er 4 bij, tenminste in de tg-4argb

In de 'gewone' nova-mesh' is er maar één bijgeleverd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan