• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chrome OS

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjaja

Nieuw lid
Lid geworden
13 mei 2015
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Hoi, ik heb een goedkope Acer gekocht met Chrome OS omdat mijn oude laptop uit 2010 de geest gegeven heeft.
Voor mij is deze omgeving nieuw. Ben geen smarthphone gebruiker maar heb nog een oude Nokia. Het is even wennen maar dingen gaan vanzelf. Wat moeilijker is, is de schroll speed. Dat gaat echt te traag. Daardoor voelt de laptop heel traag aan als je dingen aan het opzoeken bent. Op Google vind ik terug dat hier niks aan te doen is. Is dat zo? want ik zal toch niet de enige zijn die dit zo ervaart?

Ben heel tevreden over deze goedkope €70 tweedehands laptop. Sneller schrollen is echt een must omdat ik veel opzoek. Dit is voor mij een reden om af te stappen van Chrome OS want ik kan hier niet mee leven. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bottleneck zou zijn want voor de rest is het echt fantastisch.

Had in de instellingen iets gevonden over Linux Debian wat ik geinstalleerd heb maar nog niet bekeken. Zou dit een optie kunnen zijn? Van Linux weet ik dat alles instelbaar is. Al heb ik er geen ervaring mee.
 
Hallo,

Heb jij al een andere muis uitgeprobeerd?
Voor het zelfde geldt ligt het probleem daar.

Ik ben geen Chromebook gebruiker en weet daar dus ook niks van af.
Wel vond ik deze optie, maar ik weet niet of dit voor jou een oplossing is.
(Onder nummer 3 staat een uitleg over een Chromebook.)
 
Hoi Bedankt. Heb deze instellingen als doorgewinterde Windows gebruiker al doorgespit.
Dit lijkt echt iets wat ik mis.
 
Het trage schrollen is echt een ding voor mij. Hoezo is dit niet opgenomen in die opties?
 
Dan heb je zeker ook gekeken naar muis versnellingen?
Wel vreemd dat het alleen langzaam werkt.
Zoals eerder gevraagd al een andere muis geprobeerd?
 
Ik lees in een ander topic dat het is opgelost en wat was de oplossing?
 
Als het nog niet is opgelost.

Staat de hardware versnelling ingeschakeld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan