• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies chrome synchronisatie op pc

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 120963
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
allang heb ik ingesteld - laag: nooit een melding weergeven,helpt niet.. ik gebruik alleen w.defender.
het probleem is ingewikkeld. bij mijn vrienden : ze gebruiken div.anitvirus programma`s en bij hen die meldingen staan hoog. ze kunnen hun ww dierekt zien. komt dus nooit die melding. waarom dan bij mij?
 
Gebruiken jou vrienden wel een wachtwoord in Windows?
Want hier heb jij last van ->
Als de computer is beveiligd met een wachtwoord, vult u het wachtwoord in. Klik vervolgens op OK

Kijk ook eens of het schuifje aan staat van automatisch inloggen, boven aan de pagina van jou screenshot.

Automatisch inloggen
Automatisch inloggen bij websites met de opgeslagen gegevens. Als de functie is uitgeschakeld, wordt elke keer om bevestiging gevraagd voordat je inlogt bij een website.
 
hoe bedoel jij - gebruiken? ze hebben ooit ook zoals ik een windows account gemaakt bij het begin van de installatie pc. pc wordt opgestart zonder in te loggen,ook bij mij. alle sites worden , waar nodig is, bv consumentenbond, automatisch ingelogd, chrome vraagt dit. op screenshot- ben ik natuurlijk bij chrome automatisch ingelogd...en nu?hoe kan ik die melding van windows beveiliging uitschakelen?
 
Dan is het wel vreemd als jij zonder wachtwoord jou pc opstart, jij wel een wachtwoord en naam moet ingeven voordat jij de wachtwoorden kunt zien.

Kijk eens of het volgende helpt.
Druk op Windows-toets+R en geef de opdracht netplwiz gevolgd door Enter. Selecteer in het lijstje de gebruikersnaam waarmee je je automatisch wilt aanmelden. Verwijder pas nu het vinkje bij Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven

Kijk even of bovenstaande lukt, anders moet je even onderstaande handeling extra aan het eind doen.
Geef uw wachtwoord nog twee keer op in het scherm wat nu verschijnt en sla de instellingen vervolgens op.
 
ik ben aangemeld als administrator en dat vinkje staat allang uit....en nu?
 
Heb jij dit altijd al in moeten geven of nadat jij iets hebt veranderd?
 
Ik heb recent niets veranderd en het is zo altijd geweest....
 
Mmmh weet nu niet meer zo goed waardoor dit komt.
Je zou nog eens kunnen kijken of het helpt als je tijdelijk een andere anti virus gebruikt.
Maar de Windows defender is natuurlijk wel 1 van de betere en gratis versie.

Maar moet jij zo vaak de wachtwoorden bekijken?
Want je logt toch automatisch in?
 
nee, soms controleer ik die wwoorden.niet automatisch- ik moet windows loggegevens invullen...
ik zoek een andere bron want ik ben koppig =waarom komt die melding bij mij en bij andere mensen niet...
 
Probeer zoals eerder aangegeven eens een ander anti virus.
Want dan kun je uitsluiten of het probleem daar vandaan komt.
 
zie mijn screenshot- waarom is de lijst bij ''opstarten'' leeg?
 

Bijlagen

  • Schermopname (52).png
    Schermopname (52).png
    210,8 KB · Weergaven: 5
Geen idee, wel vreemd.
Kijk eens wat je ziet als je Ccleaner installeert.
Want als je daar op de moersleutel klikt, kun je ook zien wat er opstart.
 
ik gebruik een goed programma quick strartup- dus ik weet welke programma`s worden opgestart. ja , dit is raar dat die lijst daar is verdwenen..
 
Misschien door het gebruik van dat programma dat het leeg is.
Maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben.
Maar je hebt het toch niet echt nodig dus, is het niet echt een probleem toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan