• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies chrome synchronisatie op pc

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 120963
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik geen edge.nee, geen probleem om te klikken maar waarom extra klikken? ik weet dat dit mogelijk is- oplossing zit ergens diep in windows. een andere vraag : weet hoe moet ik ook deze uitzetten? zie mijn screenshot...
 
Ik heb de afbeelding verwijderd vanwege de weergave van e-mailadressen van derden!
Dit mede op basis van de AVG-wet en het voorkomen van spam.
 
ik gebruik geen edge.
De reden waarom ik jou vroeg dit een via Edge eens te doen, zodat je kunt uitsluiten of dit van Chrome of Windows zelf komt.
 
Kijk eens of de melding weg gaat door het volgende uit te zetten.
3 puntjes in Chrome-instellingen-geavanceerd-privacy en beveiliging- schuifje uitzetten Safe Browsing
 
nee , dit helpt niet...ik werk met chrome, link is gemaakt met chrome extensie als url /niet html/...bij int exp is gemakkelijk maken en openen een link...maar deze browser gebruik niet meer....
 
Ik krijg wel het idee dat het wel een Chrome beveilingings melding is.
Maar ik weet alleen niet hoe je dit kunt uitzetten.
 
een andere vraag- ik ben google drive aan het leren.wekelijks plaats ik een pdf/tylko zdrowie/ met een editie nr en jaar, van vorig en dit jaar...drive doet het niet volgens mijn nummeratie maar alle edities door elkaar , zie mijn screenshot... hoe kan ik dit instellen naar mijn wens?
 

Bijlagen

  • Schermopname (260).png
    Schermopname (260).png
    1,3 MB · Weergaven: 3
Ik gebruik zelf One drive van Microsoft en daar gaat het op datum.
Dit zijn de sorteer opties voor Google Drive.

Sorteeropties:
Klik op AZ om bestanden te sorteren op een van de volgende manieren:

  • Laatst gewijzigd: Bekijk items die recent door iemand (niet alleen door u) zijn bewerkt. Zo weet u welke items onlangs nog door uw collega's zijn gewijzigd.
  • Laatst bewerkt door mij: Bekijk de bestanden of map die u heeft gewijzigd.
  • Laatst geopend door mij: Bekijk bestanden die u recent heeft geopend, ongeacht of u deze heeft bewerkt. Dit is een handige manier om snel terug te gaan naar bestanden die u recent heeft bekeken als u per ongeluk een browsertabblad heeft gesloten of als u geen bladwijzer heeft ingesteld.
  • Naam: Bekijk uw bestanden in alfabetische volgorde.
 
Bestanden en mappen opnieuw ordenen
Je kunt bestanden en mappen in Google Drive op twee manieren bekijken.

Als je de bestanden in de lijstweergave bekijkt
  1. Ga op je computer naar drive.google.com.
  2. Klik op de kolom die je wilt gebruiken om te sorteren.
  3. Klik op de pijl-omhoog
    t1KBgY6xCBFmdP2Zkn9iyVrA1oSyq9hagFbstR9PuIIRdD0zjlmjBzXkhpl8j_ojy-jW=h18
    of de pijl-omlaag
    wlzAicMzDCeg56hFyZmucBCcnadoKVhosXeDCVujKSJMTsYwt_yhJO-yClIy3wKv6CI=w18
    als je de volgorde wilt omkeren.
Als je de bestanden in de rasterweergave bekijkt
  1. Ga op je computer naar drive.google.com.
  2. Klik rechtsboven op de titel van de huidige sorteervolgorde, bijvoorbeeld 'Naam' of 'Laatst gewijzigd'.
  3. Klik op het gewenste type sorteervolgorde.
  4. Klik op de pijl-omhoog
    t1KBgY6xCBFmdP2Zkn9iyVrA1oSyq9hagFbstR9PuIIRdD0zjlmjBzXkhpl8j_ojy-jW=h18
    of de pijl-omlaag
    wlzAicMzDCeg56hFyZmucBCcnadoKVhosXeDCVujKSJMTsYwt_yhJO-yClIy3wKv6CI=w18
    als je de volgorde wilt omkeren.
Recent bewerkte bestanden zoeken
Je kunt zien welke bestanden het laatst zijn bewerkt.

  1. Ga op je computer naar drive.google.com.
  2. Klik rechtsboven op Informatie
    XlsrIFqP56LzBtVgNwWTfd3KrZLVhvWe8TgPhrgY4zv7UyGOpQZaMfGZBUGX5Z-2wk0
    .
  3. Klik op Activiteit.
 
dit overzicht ken ik, helpt niet wat ik wil en logisch is..bv als ik een naam of nr verander gaat een pdf direct naar boven! een recent groep vind ik helemaal overbodig, wie gebruikt deze!? en als ik een pdf wegdoe in dz groep gaat een pdf weg voor goed, klopt het? ook niet goed bedacht...misschien inderdaad een andere cloud zoeken,maar dan extra leren - verplaatsen die pdfs...
 
Je zou eens kunnen kijken of One drive wel werkt zoals jij dat wilt.
 
one drive - niet echt, ik gebruik nu - stack... en daar zie ik een overzicht volgens een nummeratie...
 
Dus dat werkt wel zoals jij dat graag wilt?
 
ja, daar kan ik de nummering veranderen van oudste tot laatste en omgekeerd
 
Oké mooi.
 
ik gebruik windows 10. bij opening van mijn chrome snelkoppelingen krijg ik geen volledig scherm,dus een site is niet gemaximaliseerd. het scherm zit onder een klein afstandje van de bovenrand. ik moet dus altijd klikken op maximaliseren. misschien een addon zou helpen of een andere advies . zie mijn screenshot...
 

Bijlagen

  • Schermopname (296).png
    Schermopname (296).png
    1 MB · Weergaven: 3
Klik op het bureaublad met de rechtermuis knop op de Chrome snelkoppeling.
Ga dan naar eigenschappen, dan bij uitvoeren maximale pagina kiezen, klik dan op toepassen en opslaan.
 
1.dit heb ik al eerder uitgeprobeerd en geldt alleen per 1 link...ik heb div.folders met veel links gemaakt eerder met int.exp. en later met chrome...zie screenshot met eigenschappen van die beide ... bij int ex link is niet mogelijk max versie te kiezen...wel bij chrome...eerst open ik een int exp link en 2de van chrome, de int exp bepaalt de grootte van de scherm,zie 2de screenshot.ik zoek een addon of een programmaatje die /dat automatisch alle soorten links open in volle scherm/wat is een normale scherm?/ bij chrome...
2. mijn map downloads is plotseling leeg!! graag je advies - hoe krijg ik deze terug?
 

Bijlagen

  • Schermopname (298).png
    Schermopname (298).png
    2,7 MB · Weergaven: 3
  • Schermopname (300).png
    Schermopname (300).png
    109,7 KB · Weergaven: 2
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan