• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chrome update

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Ik krijg de laatste tijd regelmatig zomaar een melding Dringende Chrome-update site ineens in beeld. Ziet er verdacht uit, niks mee gedaan. Het is alweer en tijdje geleden om de pc eens op te schonen, misschien zijn er toch wat verdachte virussen aanwezig.
 
Met de versie 59 van Chrome update en indien je een 64 bits Windows hebt met minimaal 4 GB werkgeheugen en je gebruikt nog de 32 bits Chrome, wordt deze ingewisseld voor de 64-bit versie.
 
Ik heb Chrome bijgewerkt tot versie 59, ik hoop dat het opgelost is.
 
Ik hoop het, tot nu toe niet meer gezien.
 
Ja hoor, niet meer gezien. Ik had een ander vraagje over de Adobe Flash Player.
Ik krijg regelmatig een melding dat die uitgeschakeld is, plug ins zijn geblokkeerd.
Weet iemand hier van?
 
Nogmaals - als je een courante Chrome gebruikt, heb je de Adobe flashplayer niet nodig.
Want Google verzorgt ook het updaten van de Pepperflash en zodoende zit je altijd goed met Chrome.

Ik heb in mijn Firefox op dit moment niet eens een Adobe Flashplayer zitten en ik moet nog de video tegenkomen die om de Adobe Flashplayer zeurt.
 
Ik had dit wel met speedtest van verschillende sites.
Maar gelukkig kun je gewoon ingeven speedtest zonder flash en dan werkt het wel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan