1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome update

Discussie in 'Internet en Email' gestart door autron, 12 jun 2017.

1. autron

autron Gevestigd lid

Ik krijg de laatste tijd regelmatig zomaar een melding Dringende Chrome-update site ineens in beeld. Ziet er verdacht uit, niks mee gedaan. Het is alweer en tijdje geleden om de pc eens op te schonen, misschien zijn er toch wat verdachte virussen aanwezig.

2. EvC

EvC Nieuwsgierig Aagje

3. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

Met de versie 59 van Chrome update en indien je een 64 bits Windows hebt met minimaal 4 GB werkgeheugen en je gebruikt nog de 32 bits Chrome, wordt deze ingewisseld voor de 64-bit versie.

4. autron

autron Gevestigd lid

Ik heb Chrome bijgewerkt tot versie 59, ik hoop dat het opgelost is.

5. Abraham54

Gaat het nog steeds weer naar wens?

6. autron

autron Gevestigd lid

Ik hoop het, tot nu toe niet meer gezien.

7. Abraham54

Gaat alles nog steeds goed?

8. autron

autron Gevestigd lid

Ja hoor, niet meer gezien. Ik had een ander vraagje over de Adobe Flash Player.
    Ik krijg regelmatig een melding dat die uitgeschakeld is, plug ins zijn geblokkeerd.
    Weet iemand hier van?

9. Abraham54

Nogmaals - als je een courante Chrome gebruikt, heb je de Adobe flashplayer niet nodig.
    Want Google verzorgt ook het updaten van de Pepperflash en zodoende zit je altijd goed met Chrome.

Ik heb in mijn Firefox op dit moment niet eens een Adobe Flashplayer zitten en ik moet nog de video tegenkomen die om de Adobe Flashplayer zeurt.

10. aarie25

aarie25 Heeft veel posts

Ik had dit wel met speedtest van verschillende sites.
    Maar gelukkig kun je gewoon ingeven speedtest zonder flash en dan werkt het wel :)

Deel Deze Pagina