• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

chrome - verzenden naar...

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 120963
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 120963

Gast
bij chrome ,op elke pagina, rechts kikken zie ik - verzenden naar freddy ...ik ben alleen ingelogd ,synchroniseren is aan.
hoe kan ik dit verzenden naar... uitzetten?
 
Ik kan het zelf niet nakijken omdat ik Firefox gebruik.
Maar je zou Chrome eens kunnen resetten.
 
niemand bij ncf werkt met chrome? over gevolgen van resetten weet jij dus ook niet...
 
zijn er meerdere gebruikers aanwezig op die pc van u want verzenden naar krijg ik hier dus niet te zien ..
de versie welke ik in gebruik heb geeft aan up-to-date te zijn ...

Google Chrome is up-to-date
Versie 84.0.4147.89

dit krijg ik dus te zien ..
5f185a867837d-Ashampoo_Snap_woensdag_22_juli_2020_17h23m04s_001_.jpg
 
chrome ook .89 , zie ook mijn screenshot, lastig, ik zoek verder ....

ops! We ran into some problems.
The uploaded file does not have an allowed extension. The following extensions are allowed: .zip, .txt, .doc, .exe, .xls, .xlsx, .reg, .xml, .pps, .ppsx, .pdf, .xlsm, .m4v, .mov, .mp4, .mp4v, .mpeg, .mpg, .ogv, .webm
 
ik kan mijn screenshot niet toevoegen, raar
 
je dient imgdumper.nl te gebruiken wil je een screenshot kunnen plaatsen .
 
vroeger was dit niet nodig...is jullie software veranderd? waarom zijn die alle symbolen om een foto, een bijlage te verzenden dan voor?? het te lastig via deze site , ook niet leuk...
 
Hier ook bezig, fijn voor de helpers....
 
Dat is hier ook zo, zowel op mijn pc als HTC telefoon ben ik ingelogd bij Google en krijg dat menu ook.
Schakel synchroniseren ééns uit en kijk of die melding er nog staat!

5f1869d159e8b-Schermafdruk_van_2020-07-22_18-18-32.png


Als je synchroniseren uit zet is het weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
uit- en ingeschakeld- komt dit terug...ingewikkeld ...ik stuur dit naar chrome forum...
 
Jij synchroniseert niet met andere apparaten, dan kun je het uitgeschakeld laten, lijkt me!
 
niemand bij ncf werkt met chrome? over gevolgen van resetten weet jij dus ook niet...

Dat weet ik wel, bij het resetten van de standaard instellingen zullen de opgeslagen bladwijzers en wachtwoorden behouden blijven. Wel zal de ingestelde startpagina en zoekmachine gereset worden en alle aanwezige extensies worden uitgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan