• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Chromebook adapter stuk, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

anietje43

Gevestigd lid
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
281
Waarderingsscore
0
Hallo ik heb een bijna nieuwe Acer Chromebook 14 , maar de lader is kapotgegaan. Nu kan ik nergens eentje vinden met hetzelfde Wattage (45 Watt) er is mij verteld in de winkel dat ik er geen hogere (bv 65 Watt) in kan doen, dan gaat de Chromebook kapot. in een andere winkel zeiden ze dat ie dan alleen sneller oplaadt. Maar op internet kom ik alleen maar 65 Watt tegen.
Wie weet of dit echt zo is en waar ik er wel eentje kan vinden. Bij Acer zijn ze 44 euro en dat vind ik veel te duur, al is ie dan origineel.
Anita
 
in een andere winkel zeiden ze dat ie dan alleen sneller oplaadt.
Ook dat niet eens, dat ding KAN dan 65Watt leveren maar er zal gewoon op een normale manier worden geladen, voltage is van belang en het minimale wattage, die 45Watt dus.
 
Viadennis heeft een originele, (zeggen ze)maar is 65 watt en ziet er anders uit. Ik wil m verkopen met een goeie lader, of anders zonder lader.
 
belt of mail eens naar dennis ben er haast zeker van dat zij u kunnen helpen ..mij hebben ze me daar steeds kunnen helpen ..kwam ik er zelf niet uit mailde ik hen gewoon ..1x heb ik eens telefonisch contact gehad omdat de eigenaar van de binnen gebrachte laptop me dit vroeg .. maar zoals gezegd mij hebben ze daar steeds kunnen helpen .
 
Viadennis heeft een originele, (zeggen ze)maar is 65 watt en ziet er anders uit. Ik wil m verkopen met een goeie lader, of anders zonder lader.
Lees je wel de reacties?
Maakt geen ruk uit die 65 Watt, tis geen gloelamp maar kan het leveren als het wordt gevraagd maar dat doet het chromebook niet.
Waarom zo halsstarrig vasthouden aan iets wat helemaal niet belangrijk is?
 
Ik gebruik mijn Dell Precision M6400 tegenwoordig met een 240W adapter, omdat die makkelijker mee te nemen is dan de originele 210 Watt adapter, die een enorme bonk is.
De machine ondervind er geen problemen mee, ook al is de leeftijd inmiddels 9,5 jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan