• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chromebook en whatsapp/wordfeud ,

Status
Niet open voor verdere reacties.

xypelair

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2007
Berichten
829
Waarderingsscore
2
Een chromebook aangeschaft en tegelijk apps zoals whatsapp en wordfeud ge-installeerd.
Alles werkt prima, ook whatsapp en wordfeud, met één verschil. Deze 2 apps geven wel de berichten door maar zonder een meldingsgeluid. Wel komt er op het beeldscherm een pop-up als er een bericht binnenkomt. Ben al heel wat uurtjes bezig geweest met alle instellingen na te lopen, maar kan niets vinden dat verkeerd staat. Bij wordfeud komt er wel een geluid mee bij de advertenties.
Wie heeft er een oplossing? B.v.d.
 
In whatsapp kun je via de 3 puntjes, instellingen, meldingen, meldingesgeluiden (schuifje naar rechts aanzetten) en kiezen welk meldingsgeluid je wilt hebben

Onder wordfeud ook de 3 puntjes, instellingen, meldingen, dan schuifje naar rechts bij meldingen weergeven.
 
Laatst bewerkt:
Al deze instellingen nagelopen en correct ingesteld. Maar bij het binnenkomen van een bericht geen enkel geluid. Wel bij het binnenkomen van ongevraagde reklame.
 
Het komt bij enkele apps voor dus kan het niet aan die apps liggen. M.i. moet het in de instellingen tussen ChromeOS en de apps zitten. Ik weet dat mijn chromebook geschikt is om android apps te installeren.
 
Bij het binnenkomen van een bericht komt er ook een pop-up bericht mee. Het zou toch mogelijk moeten zijn om aan dat pop-up signaal een geluid te koppelen?
 
Nagekeken, maar ze staan niet in de lijst. Hier gaat het vlgs. mij om sites!
Wordfeud en Whatsapp zijn geen sites.
 
Jammer dat dit ook niet de oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan