• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chromebook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjaja

Nieuw lid
Lid geworden
13 mei 2015
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Ik heb ¨ even snel ¨ een Chromebook gekocht voor €70 op Marktplaats omdat mijn laptop stuk ging.
Echt werkelijkwaar een fantastisch ding. Ik ga dit afraden omdat schrollen niet werkt. Dit is echt zo jammer. Waarom maken ze dit stukje niet gewoon goed? Wat is het probleem? Ik ga afstand doen van deze laptop om dit probleem. Ga deze laptop dan ook afraden. Windows heeft het wel op orde. Blijf weg van Chromebook als je snel wil bewegen.
 
Ik heb ¨ even snel ¨ een Chromebook gekocht voor €70 op Marktplaats omdat mijn laptop stuk ging.
Echt werkelijkwaar een fantastisch ding. Ik ga dit afraden omdat schrollen niet werkt. Dit is echt zo jammer. Waarom maken ze dit stukje niet gewoon goed? Wat is het probleem? Ik ga afstand doen van deze laptop om dit probleem. Ga deze laptop dan ook afraden. Windows heeft het wel op orde. Blijf weg van Chromebook als je snel wil bewegen.
Wat de eventuele oplossing ook mag zijn, ik kreeg het zo snel niet gevonden. Dit zou gewoon een optie in het menu moeten zijn. Ik loop nu weg terwijl het geheel echt goed lijkt. Daarom ga ik dit ook afraden.
 
Opgelost en het systeem is nu echt heel goed. Ik ga draaien van afraden naar aanraden. Met wat moeite heb je echt wat je nodig hebt voor bijna niks. Een Chromebook doet niet onder voor een dure Windows laptop. In mijn geval en gebruik dan. Zware dingen moet je niet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan