• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chromecast naam veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Hoe kan ik op mijn android telefoon de naam veranderen van de chromecast? Ik heb 2 chromecasten en 1 naam wil ik veranderen maar hoe?
 
Ik gebruik zelf geen Chromecast, dus ik weet niet of dat mogelijk is.
Maar moest jij tijdens het installeren/aanmelden van de Chromecast op de telefoon een naam ingeven?
Want als dat zo is, zou je ook kunnen kijken of je de Chromecast van de telefoon kunt verwijderen en hem opnieuw op de telefoon kunnen instellen.
 
open op je smartpphone de google home app
ga naar de apps (Devices ) en scrol naar de chromecast app
selecteer vervolgens de juiste chromecast app waar je de naam van wilt wijzigen
( heb je er maar eentje vermeld staan dan is het je wel duidelijk )
ga via het overloopmenu (drie puntjes ) naar de apparaatinstellingen (Device settings ) van deze chromecast
de eerste optie in dit menu zou tevens de naam van deze chromecast moeten zijn ..klik deze aan ..
er word je vervolgens een dialoogvenster geopend waar je dan ook de naam wijziging kunt doen ..
klik op ok als je er klaar mee bent om deze naam te behouden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan