• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Cigarettenaanstekerlamp past niet in de sigarettenaansteker.

Geertvbo

Bekend gezicht
Lid geworden
2 dec 2020
Berichten
100
Waarderingsscore
0
Heeft er iemand een idee of er 2 soorten cigarettenaanstekers in de wagen en eventueel een adapter?
We hebben nl een paar jaar terug een lamp gevonden daarvoor, we weten niet hoe ze in huis gekomen is trouwens. Iemand moet die vergeten zijn en niemand mist ze. Dat is raar maar ik denk dat degene die het liet liggen hetzelfde probleem had met deze lamp?
Ze zwemt nl in de standaard cigarettenaansteker.

 
Er is maar 1 maat, dus zou hij moeten passen, want alles is standaard.
Misschien iets afgebroken, waardoor hij niet past?
 
misschien moet je gewoon iets harder duwen.
bij mijn auto moet ik ook behoorlijk kracht zetten om de usb omvormer er goed in te drukken
 
Op het eind (ca de laatste 3? mm. komt die inderdaag wel vast, en hij heeft wel 2 weken in de wagen gezeten. Dat komt omdat ik veel de motorfiets gebruik om nar het werk te rijden. We doen wel gemiddeld 10k km met de wagen dus hij heeft toch enkele honderden km. meegereden. Maar het blijft een zwak licht, alleen te zien in het donker als je recht in de lens kijkt bij het inschakelen.
Het ding is niet open te krijgen ook. Draaien, trekken, alles geprobeerd.
Als dit open kan kan ik de batterij eens meten dan weet ik al of hij opgeladen is.
Maar ik kan er niet mee weg. Misschien gaat deze eens in de verkoop.
Dat ding heb ik bij toeval in de schuif gevonden, mijn vrouw en ik zelf weten niet eens waar het vandaan komt.

Net even naar de auto geweest, aan de metalen delen meet ik geen spanning (0.02V).
Wel heb ik gezien dat er twee standen zijn, de on stand om aan te steken en een chrg stand (charge) om hem op te laden. Hij staat in de chrg stand, richting pijltje gedraaid.
Eind vorig jaar had ik daar niet op gelet. Nu met de lenteschoonmaak komt dat ding terug boven water.
Benieuwd wat hij nu gaat doen.
Wel ben ik benieuwd hoe dat opengemaakt kan worden, bvb om een vesleten batterij te vervangen.
Voor een led lamp van 24.5 euro kan een nieuwe accu nog wel interessant zijn denk ik.
 
Misschien dat hij nu wel goed laat.
Maar de meeste producten worden zo gemaakt dat de batterij niet te vervangen is of heel moeilijk.
Want dan komen mensen weer nieuwe spullen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan