• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Clever Dog Smart Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
909
Waarderingsscore
4
Mijn dochter heeft een Camera gekocht Merk Clever Dog Smart Camera Model Dog 1W V5 en daar is een USB kabeltje er bij dat zij in haar pc moet steken en dan ziet zij een blauw ledje aangaan op het toestel maar verder ziet zij niets op haar pc , nu denkt zij dat het toestel niet in orde is , wie kan het zeggen hoe dat toestel werkt en wat zij moet doen om te zien op haar pc dat het aangeduid word , wie kan daar een beschrijving van geven?
Giedoke
 
Hallo Giedoke,

zat er geen handleiding bij?
Het is een soort van bewakingscamera en de USB-kabel zal denk ik voor de oplader bedoelt zijn.
De camera moet verbinding maken met de WiFi en bediend worden via een android smartphone.

 
@
Abraham54 en prutser bedankt moet dat met een android smartphone dat heeft zij niet , kan dat niet met een ander toestel gaan? of gaat dat niet met een pc Windows 8.1 ?
Gr
Giedoke
 
Het lijkt alleen maar te werken met een Android smartphone, als je de door mij geplaatste pdf gebruiks aanwijzing leest. Voor de pc moet je eerst de "PC klant" downloaden van hun site. Ook kun je de website zelf bezoeken voor support!
 
Halo Prutser ik heb nu Clever Dog Smart Camera gedownload en opgestart alles ging goed tot dat het icoontje invulde daar moest ik mijn email en wachtwoord inzetten dat ik ook gedaan heb en dan werd gemeld dat ik mij eerst moest registreren zie hier ?
ScreenShot028.pngScreenShot027.png
 
Als dat gevraagd wordt, dan zul je dat eerst moeten doen, wil je van de service gebruik willen maken.
 
Halo prutser wat ik nu gedaan heb eerst Clever Dog terug geïnstalleerd en terug opgestart toen moest ik mijn email en wachtwoord invoegen dat ik dan ook heb gedaan zoals het moet maar ik kreeg de zelfde fout terug Eerst Registreren maar ik kan nergens vinden waar ik dat moet doen ?
 
Ik ben ook al aan het zoeken, maar zie ook nergens op de site, waar dat mogelijk is.
We speuren nog even verder!
 
cleverdog registratie2.jpg

Op deze pagina kun je je laten registreren Inloggen
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik nu gedaan maar het blijft het zelfde aanduiden ?
 
Heb jij je registratie ook bevestigd via de mail?
Wat is precies de aanduiding wat je krijgt( dat jij je moet registreren?)
 
Ja want ik heb antwoord gekregen dat het in orde was via email , en ik krijg de zelfde melding zoals vooreen pagina 6
 
De site die ik je gegeven hebt, zie ik nu, dat registratie geld voor de webshop.
Dat is niet de bedoeling lijkt me.

Zou het de bedoeling zijn dat jij je via de software die je gedownload hebt voor op je PC, dat jij je daarmee moet registreren als gebruiker. Zie het programma er eens op na!
 
kan nergens de software ervan niet meer vinden en het staat ook niet meer in mijn bestanden , normaal kan ik in de verkenner gaan zien waar dat staat en normaal komt er een icoontje op mijn tablet maar niets meer te zien ? wat is er nu weer gaande . waar kan ik die software terug vinden
 
Hallo, heb je het instructiefilmpje gezien, lees hierboven enkel voor Android, volgens specificatie kan het ook met een Iphone, zie de specificaties op hun website, ziet er niet zo moeilijk uit volgens het filmpje.
Zie nergens staan dat dit met pc kan!
 
Moet ik dan terug een account aanmaken op het bovenstaande of is de andere ook goed hiervoor ?
 
Ik heb nu CleverDog 1.4.0.13 en opgestart blijft het zelfde
 
Moet ik dan terug een account aanmaken op het bovenstaande of is de andere ook goed hiervoor ?

Lijkt me niet nodig weer een nieuw account aan te maken.

Heb zelf geprobeerd software te installeren, bij mij wil dat niet, omdat het programma dergelijke camera niet aangetroffen heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan