• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Cloon problemen Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Ik zou het niet weten.
Ik heb geen ervaring met die Cloomsoftware.
Ik verplaats dit topic zodat anderen je ou ook kunnen helpen.
 
de hele oorspronkelijke vraag + afzender is verdwenen. Wie is het en wat wil hij/zij weten?
 
Er is iets heel vreemds gebeurt.
Ik heb op mijn forum op dezelfde wijze al meerdere male topics verplaatst.
Alleen hier is dat geheel fout gegaan.
Dus Pimmi graag je problemen met clonen nogmaals kenbaar maken in dit forum.
 
He, wat vervelend, ik wilde nog wat zaken uit de eerdere discussie nakijken. Met name de kloon software die jij adviseerde.
Is de historie niet meer terug te halen?

Hoe dan ook, ik wil mijn hdd klonen naar SSD en gebruik daarbij de meegeleverde Samsung migratie software.
Ik loop voorlopig alleen maar tegen problemen aan, maar als ik google lijkt dat met samsung migration vaker voor te komen.

Het 1e probleem was de access violation at address .... in module SSM.dll.
De tool kon niet gestart worden.
Ik las een mogelijke oplossing op internet: SSM.dll tijdelijk weghalen uit de installatie map en daarna weer terugplaatsen.
Dit gaf succes, het programma startte op en de migratie kon beginnen.

Maar al snel het volgende probleem: samsung data migration cannot create a snapshot

De trouble shooter van het programma bracht geen oplossing,
Er werd daarnaast geadviseerd om een chkcsk te doen bij opnieuw opstarten.
Daar is de pc nu mee bezig.

Ik ben bang dat dit niet zal helpen, chkddsk is al vaker gedaan de afgelopen dagen.