• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CM storm Enforcer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quintenn

Gevestigd lid
Lid geworden
9 jul 2013
Berichten
423
Waarderingsscore
0
Ik ga binnenkort de case: CM Storm Enforcer kopen.

En die word standaard geleverd met 2 fans.
1 daarvan is met rode led.

Nu wil ik ook een led strip in mijn case plaatsen.
Omdat dit er dan mooi uit zal zien als je naar binnen kijkt,
Via de window.

Iemand een idee hoe duur led strips zijn en welke ik moet kopen?
 
led strips zijn zo duur als wat je ervoor wil betalen. als je er via ebay koopt en ze laat afkomen uit china of japan voor 1 euro in de brievenbus geleverd binnen 6 weken dan kosten ze nix maar duurt het wel even. Als je naar een computerwinkel gaat en ze daar koopt zijn ze wss duurder. Je kan ook eens kijken op conrad of andere elektronica sites. Weet je ook met hoeveel spanning je ze wilt voeden? en hoeveel je er wilt? Dit zijn namelijk allemaal factoren die de prijs bepalen.
Als je 1 led wil aansturen dan is dat natuurlijk goedkoper dan als je er 100 wil aansturen. En kijk vooral naar de voedingsspanningen van alle hardwre van je pc. Een processor kan op 3.3 volt draaien een grafische kaart op 12v usb dus je moet goed weten wat de werkspanning is.

ebay
conrad
xoxide

ps als je ze in china koopt kan het zijn dat de intensiteit van de leds een miniem verschil hebben. stel je koopt een strip witte leds dan zijn er sommigen witter als anderen sommigen gaan meer naar geel gaan als wit.
 
Omdat een mini itx moederbord niet bestaat voor AM3+
Daarom kies ik dus voor de CM storm enforcer...
 
Omdat een mini itx moederbord niet bestaat voor AM3+
Daarom kies ik dus voor de CM storm enforcer...

Ok, nu vind ik het helemaal krom... Mini-atx is niet voor AM3+? Dus koop je deze.
In het andere topic zeg je dat je voor de Intel Build gegaan bent... Huh?
 
In het andere topic zeg je dat je voor de Intel Build gegaan bent... Huh?

Ben er nog niet voor gegaan... maar ik ga gewoon voor intel in plaats van AMD.
 
Maar je zegt net dat je de case koopt omdat er geen am3+ mini-atx bestaat (amd). Maar je koopt geen am3+ moederbord en processor maar daarvoor koop je wel de case?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan