• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CMS - Joomla Voor beginners [Het aanmaken van een Menu + categorie + artikel]

Vond je de Handleiding nuttig ?

  • Ja

    Stemmen: 1 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iets anders (graag feeback geven, in een bericht)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1
Status
Niet open voor verdere reacties.

theduke1989

Gewaardeerd
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
1.392
Waarderingsscore
0
Ik zie op het internet dat het voor sommige mensen moeilijk werken is met Joomla, vooral voor beginners.
Aangezien ik zelf ook een beginner ben, wil ik een simpele zelfgemaakte handleiding met jullie delen, die jullie op weg helpt bij het gebruiken van Joomla.

Zie bijlage:
https://docs.google.com/file/d/0B4bmnGfC2ESyUmRjb0tSdC1GRmc/edit?usp=sharing

Graag feedback over de handleiding...


De handleiding is op een OpenSuse lamp server gemaakt.
Wil je dit zelf gaan uitproberen voordat je het op je hosting gaat doen. Staat er ook een extra kleine handleiding bij van hoe je het moet toepassen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de beginners is dit een zeer handige handleiding. Bedankt voor het delen van deze handleiding theduke1989
 
Je beweert dan Joomla de beste en meest uitgebreide cms is die moeilijker is dan Drupal. Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Drupal wordt door zeer veel grote bedrijven gebruikt vanwege de vele mogelijkheden, maar redelijk complex. Joomla wordt door vele kleine bedrijven en particulieren gebruikt vanwege de uitgebreide functies en de eenvoud. Het nadeel van Joomla is dat er meer is voorgeprogrammeerd, waardoor je zelf minder kunt doen. Voor starters uitstekend, maar voor een ervaren webontwikkelaar is drupal misschien wel beter.
Dit kun je ook zien aan het lijstje met websites dat joomla en drupal gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan