D
De Hulk
Gast
Ik krijg onheuse en boze berichten van een forum dat ik ontelbare codes in mijn berichten heb staan. Probleem is, ik zie niets en in de voorbeeldeditor van het forum is ook niets te zien. Ik plaats veel teksten uit het oogpunt van zorgvuldigheid van taal en spelling eerst in Word 2007. Mijn persoonlijke mening is dat een forum zich ook een klein beetje moet presenteren en als mensen aandacht en moeite nemen om mijn vraag te beantwoorden, dan mag ik toch ook wel wat aandacht besteden aan mijn vragen en antwoorden.
Ik zou niet weten hoe ik die codes uit kan schakelen in Word. Moet het met een andere tekstverwerker? Moet ik een andere editor op het forum gebruiken? Zijn jullie het niet met mij eens dat dit volledig buiten mijn schuld ligt en dat dit niet te kwader trouw is. Ik wist het helemaal niet en weet natuurlijk niet hoe zo'n forum op de achtergrond werkt.
Ik zou niet weten hoe ik die codes uit kan schakelen in Word. Moet het met een andere tekstverwerker? Moet ik een andere editor op het forum gebruiken? Zijn jullie het niet met mij eens dat dit volledig buiten mijn schuld ligt en dat dit niet te kwader trouw is. Ik wist het helemaal niet en weet natuurlijk niet hoe zo'n forum op de achtergrond werkt.