• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam_Ba2

Nieuw lid
Lid geworden
5 jul 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik heb het probleem dat mijn computer niet wil aangaan sinds een maand. Het is niet precies dat hij niet aan gaat. Als ik op de power knop druk, gaan de fans, de lichten, etc voor een seconde aan, maar schakelen daarna meteen weer uit. Ik was uiteindelijk toch in staat mijn pc aan te zetten, door 2/3x op de kast te duwen/ tikken. Alsnog viel mijn pc soms gewoon uit het niks uit, hij stopte er opeens mee. Als ik hem dan weer aan wou zetten moest ik doen wat eerder in mijn bericht staat aangegeven. Ik weet niet waar het probleem zit, en sinds vandaag gaat mijn pc niet meer aan.
 
Ben je in het bezit van een andere voeding of zou je die kunnen lenen?

Zou 'm openmaken en eerst alle "stekkers" losmaken en weer vastmaken om mee te beginnen.
 
Beide heb ik al geprobeerd, ik heb de volgende dingen al geprobeerd :
Voeding verwisseld
Stekkers losmaken en vastmaken
Reset button gebruikt
Stof verwijderd
Andere voedingsbron gebruikt
 
je zei eerder dat je hem aankreeg door op de kast te duwen .. dan denk ik eerder aan de afstand buffers betreffende je moederbord en de kast ... mogelijk dat je moederbord contact maakt met je kast wat zeker niet mag !
controleer dit eens!
 
Lijkt me sterk, de pc heeft, voor zover ik het begrijp uit het bericht, eerder prima gewerkt dus de busjes zitten er.
Denk eerder aan loszittende onderdelen/printbreuk.
Het begin is dan altijd, alle onderdelen loshalen en weer secuur terug plaatsen.
 
Helemaal kaal opstarten met alleen CPU en zijn koeling, systeemspeaker en voeding uiteraard, bios beeps?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan