• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Computer gecrashed en komt niet meer langs opstartherstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je je geheugen banken niet meer in de samenwerkende slots hebt zitten nu.

Als je nou het RAM wat je niet verplaatst hebt ook verplaatst naar het slot met dezelfde kleur als het andere, merk je dan verschil?
 
Zit er wel een SSD in die computer?
 
Heb dat ook gehad met mijn laptop. Uiteindelijk terug naar de coolblue winkel hier in Lochristi België en daar was het verdikt dat de sdd schijf de geest had gegeven. Heb daar een nieuwe gekocht en ervan geprofiteerd van een upgrade te doen met sdd van 500gb en een hdd van 2tb. De coolbluevrienden hebben het installeren van de disken gratis gedaan (was buiten garantie) en hebben de win 10 terug geïnstalleerd En nu werkt de laptop terug als een engeltje..
 
Ik heb gister een memtest gedaan hier kwamen geen foutmeldingen uit, wel zag ik dat er weer een ram module niet gezien werd.
Ik heb hem vandaag er uit gehaalt en even schoongemaakt en in het oude slot gezet waarvan ik dacht dat die stuk was en nu doet het het weer. Vermoedelijk kwam het traag werken van de pc dus gewoon hier door. Het rare is wel dat windows wel zag dat er 8gb geplaatst was maar dat er maar 4gb gebruikt kon worden. Ik ga het nu even zo aankijken en hopen dat het nu opgelost is.

Ik heb verder nog een klein vraagje, ik kwam mijn oude pc tegen op zolder en hier zit nog 4gb ram in zou ik deze zonder problemen er bij kunnen plaatsen in 1 van de overige sloten?
 
Indien die ram niet wordt gezien wordt die ook niet getest, start op met alleen dat ram latje in slot A1.
 
Ik heb nogmaals de test gedaan ook de ram die niet gezien werd word goed bevonden door de test.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan