• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer geeft random piepje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bacoma2017

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2017
Berichten
20
Waarderingsscore
0
Vandaag heb ik mijn MEDION AKOYA PC P5329 (1 jaar oud) gereset, alle bestanden verwijderd zodat ik weer een fijne PC heb, zo goed als nieuw... Maar dit pakte toch even anders uit..

Sinds de reset hoor ik random elke 3-150 seconden een piepje in de kast van de computer, ik word er daadwerkelijk he-le-maal gek van heb me vandaag op kantoor geen moment kunnen concentreren.

Dit is niet bij het opstarten, maar gewoon continue als de computer aan is. Het is echt vreselijk irritant. Mijn compagnon zei dat het eventueel kon liggen aan de drivers, dus die heb ik opnieuw geïnstalleerd via de recovery schijf, en ook nog eens geprobeerd online via Medion door het serienummer in te vullen. Helaas: niets helpt. Nog steeds dat vreselijk irritante piepje, nu letterlijk in staat om deze PC het raam uit te gooien en een nieuwe te kopen.... Maar dat is allicht wat zonde voor een PC die het voorheen prima deed (ik wou een volledige reset omdat ik met wat instellingen had lopen prutsen voor default folders met de C en D schijf waardoor programma's soms niet goed openden).

Heeft iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom? Heb bar weinig verstand van computers. Al veel gezocht op internet en wat dingen geprobeerd, maar niks helpt. Heb inmiddels al 2 keer een volledige reset gedaan zonder resultaat.

Aanvullend beeldmateriaal:
aac3991450fcc614a5ff24f7171f124a.jpg

305a60d73354db62b47c9b03e97d0864.png


Ik ging net in de BIOS settings kijken, zo lang ik daar in zit hoor ik dat BLEEP geluid niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk in de PC of alle ventilatoren draaien.
Zijn maar een paar phillips kruiskop schroeven nr. 1 om het zijpaneel los te maken.
Niemand in de omgeving met kennis van zaken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan