• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer start niet op in windows 10.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeJaVe

Bert
Lid geworden
23 mrt 2007
Berichten
140
Waarderingsscore
1
Sinds kort start een pc niet meer op in windows 10. Deze pc is enkele jaren geleden via een windows aanbieding geüpgraded van windows 7 naar windows 10. Heeft steeds goed gewerkt tot enkele dagen geleden hij start niet meer volledig op en ik kreeg de mededeling Computer start automatisch opnieuw op. Ik kreeg als reden : Stopcode NTFS FILE SYSTEM. Ik heb veel gezocht in internet maar heb nog steeds geen adequate oplossing gevonden. Wie helpt mij op weg de computer weer aan de praat te krijgen er staan diverse belangrijke bestanden op. Bij voorbaat mijn grote dank. Groetjes Bert van BeJaVe
 
Download het hulpprogramma om een W10 installatie USB stick mee te maken, start ermee op, ga naar de command-line, de CMD en voer daar een chkdsk /r uit om mee te beginnen.
 
Aangezien ik dit soort ellende ook wel eens had interesseert een oplossing mij nog steeds. Jammer dat er geen antwoord komt.
 
Of miss. uitvoeren wat er wordt geadviseerd......
 
Kennelijk is er nog wel een andere computer of smartphone waarmee Bert uit Veldhoven kan internetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan