• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensvd2003

Nieuw lid
Lid geworden
7 apr 2020
Berichten
6
Waarderingsscore
1
Hoi, alvast bedankt voor de tijd te nemen om dit te lezen.

Mijn computer gaat fatsoenlijk aan en heeft het altijd goed gedaan, ik heb recent een harde schijf geïnstalleerd van mijn broertje waar ook al Windows opstond hierna deed hij het ook nog en de harde schijf werkte.
Ik wilde mijn driver van mijn videokaart updaten en dit lukte niet ik heb toen gegoogeld en ze zeiden dat ik deze amd driver moest uninstallen, nadit gedaan te hebben heb ik de pc nog een keer opnieuw opgestart. Dit lukte niet.
Hij start wel op en ik kan ook in het Startup Menu komen. Via daar heb ik de pc al naar fabrieksinstellingen gezet.
Dat terzijde. Als ik gewoon klik op Continue Startup. Laad het windows scherm heel even in en Dan staat er op beide schermen No video output "Enter sleep mode". Ik heb al een scan gedaan en alle scans zijn gepassed, zoals de harde schijven en de cpu.
Ik heb het probleem gegoogeld en krijg weinig mensen te zien met dezelfde symptomen.
Zou iemand mij hiermee kunnen en willen helpen?

Als je dit niet wil snap ik dit volkomen.
In de bijlage heb ik een video toegevoegd sorry voor de belichting.
Nadat de video stopt verschijnt er op het rechterscherm no video output
Het amd bestand dat ik verwijderd en in Programs en Features was het enigste amd bestand die erbij stond.
 

Bijlagen

  • 20200407_200233.mp4
    29,7 MB
Laatst bewerkt:
Trek eens de verbinding naar de HD van jouw broer los en wacht af of dat het opstartprobleem verhelpt.
 
Hoi ik heb mijn probleem opgelost via een Youtube filmpje de computer staat nu weer op windows 7 en hij fuctioneert weer naar behoren bedankt.
 
Nu nog gratis bijwerken naar Windows 10 en je bent helemaal klaar ;)
 
Nu nog gratis bijwerken naar Windows 10 en je bent helemaal klaar ;)

Ja ik heb hem nu naar windows 10 geupdate, maar hij startte windows op vanaf de 1 terabyte harddrive en niet vanaf de ssd dit heb ik aangepast bij boot settings.
 
Sorry maar ik krijg niet gevonden hoe ik aan moet geven dat het probleem is opgelost.
 
Sorry maar ik krijg niet gevonden hoe ik aan moet geven dat het probleem is opgelost.

Dat kunnen alleen moderators en admins doen.
Bij deze aangepast!
Fijn dat je hem hebt bijgewerkt naar Windows 10, is een stuk veiliger met elke maand updates.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan