• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

computer zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophiescomputer

Nieuw lid
Lid geworden
17 okt 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik heb mn harde schijf leeggehaald. (blank disc)
Normaal gesproken krijg ik dan, na opnieuw opstarten, de mogelijkheid om Windows er opnieuw op te zetten.
Maar nu krijg ik alleen een zwart scherm met een soort cursor streepje in beeld.
Ik kan wel opstarten vanaf mn usb en dan mini windows opstarten daarvanaf, maar de cd met een nieuwe versie van Windows doet het niet/herkent ie niet.
Hoe krijg ik nu voor elkaar om een nieuwe Windows erop te zetten?

Groet

Sophie
 
Heb je geprobeerd de BIOS in te gaan en daar het opstarten via CD/DVD drive in te schakelen?
Misschien dat dat momenteel alleen op USB staat en vandaar alleen via USB boot en via de CD/DVD speler niet.

EDIT
Hier eventueel een kleine (engelse) uitleg: https://lifehacker.com/5991848/how-to-boot-from-a-cd-or-usb-drive-on-any-pc
Moet je even iets naar beneden scrollen en dan het kopje Windows.
 
Gooi het in de groep, glazen bol zit in de vaatwasser.

Merk en type PC of notebook of moederbord?
Welke Windows?

En waarom de harde schijf leeggehaald?
 
Ik ben mijn glazen bol ook al weer jaren kwijt, helaas.

@Sophiescomputer schrijft: "Ik heb mn harde schijf leeggehaald. (blank disc)" - recoverypartitie vermoedelijk ook verwijderd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan