• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computerprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

AppeltjeEitje

Nieuw lid
Lid geworden
1 feb 2013
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal! Ik weet niet precies of ik hier op het juiste adres ben of dat ik dit ergens anders zou moeten posten, maar ik heb een probleem met mijn computer.

Ik heb mijn computertje al zo'n 3 jaar en altijd zonder problemen, maar de laatste tijd krijg ik steeds dat mijn computer automatisch op slaapstand gaat en zichzelf als het ware uit zet. Dit gebeurde altijd als ik de computer opgestarte en had dus vaak opstartproblemen, maar de laatste 2 dagen kreeg ik dit telkens tijdens ik op de computer bezig was waardoor ik elke keer de computer geforceerd uit moest zetten. Ik zat rustig een spel te spelen en toen viel hij helemaal uit zichzelf uit en kan hem ook niet meer aankrijgen tot mijn spijt. Als ik op de aan knop klik dan geeft hij heel even licht maar valt gelijk weg.

Nou heb ik een klein beetje research gedaan aangezien ik helemaal a-technisch ben. Ik heb geprobeerd de voeding te veranderen, heb hem aangesloten aan verschillende stekkerdozen en helemaal ( voor zover ik dat kan ) schoon gemaakt door te blazen ( op advies van mijn broer :) ). Ik krijg hem niet aan de praat en nadat ik wat op forums heb gelezen ben ik bang dat er iets doorgebrand is maar ik zou geen flauw idee hebben wat of hoe.

Heeft iemand suggesties wat ik zou kunnen doen of proberen?

Edit : ik lees net dat mij vriendelijk verzocht wordt om dit bericht hier niet te posten, dus sorry daarvoor ( misschien kan een admin hem verplaatsen naar een ander deel van de forum :worship: )
 
Hallo,

Jammer dat niemand je beantwoord, maar een preciese antwoord kan niemand je geven, ik zou beginnen met een back-up van je persoonlijke bestanden die je wil bewaren, foto`s, video e.d. daarna je schijf formatteren en een schone windows (die jij gebruik) installeren, alles updaten daarna, en je spel installeren, kijken wat deze doet!, na deze cleaning.

Schilder
 
Ja dat vond ik nou ook! Haha dit klinkt misschien ontzettend dom maar hoe kan ik backups maken en windows herinstalleren als mijn computer niet 1 seconde aangaat :) ? Zoals ik eerder zei weet ik echt helemaal niets van computers
 
hallo appeltje,

kan je een foto maken van je taakbeheer schermpje als dat lukt:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan