• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Contact adressen van Gmail naar Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen,

Ik probeer al een hele tijd om mijn bestaande e-mailadressen-bestand van GMail te exporteren naar Thunderbird en ik krijg dat helaas niet voor elkaar. Is er iemand, die mij hiermee (stap voor stap) kan helpen? Ik zou dat zeer op prijs stellen. Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen
 
Hoi Aarie,
bedankt voor jouw reactie, maar de suggestie die jij stuurde, heb ik al geprobeerd. Helaas is het op die manier niet gelukt en bovendien op geen enkele andere manier. Dat is jammer, want ik zou Thunderbird graag willen gebruiken, maar zonder (mijn bestaande) e-mailcontacten, lijkt mij dat moeilijk. Ik sta open voor nog meer suggesties en ik hoor die graag,


Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Het lijkt mij dat je het in twee stappen moet uitvoeren. Waar gaat het mis. Bij het exporteren vanuit gmail of het importeren naar Thunderbird?
Bedenk dat importeren niet hetzelfde is als synchroniseren.
 
Hallo Aarie en Veng,
Inmiddels is het gelukt na de laatste suggestie van Arie en Veng.
Hartelijk dank voor de sympathieke hulp,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Graag gedaan.
 
Hallo Cor,

Mooi dat het nu wel gelukt is en geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan