• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Contacten in Gmail niet meer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jov

Vaak hier
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
701
Waarderingsscore
4
Iedereen die zijn contactenlijst in Gmail aanklikt zal toch gezien hebben wat er in de screendump (bijlage) staat. Ik kan er niets mee. Ben ik alleen ik dan zo onhandig? Er staat 'Je contacten staan hier'. Aanklikken helpt niet. En: 'Contacten zijn te vinden in dit menu' Geen menu te vinden. Rara
 

Bijlagen

  • Schermafdruk 2018-06-18 15.17.59.png
    Schermafdruk 2018-06-18 15.17.59.png
    150,8 KB · Weergaven: 4
De menuknop is het pictogram dat bestaat uit 9 vierkantjes. Ik heb een rood kader getrokken om die menuknop in onderstaande afbeelding:

5b27b7b08bd47-menuknop_in_Gmail.png


Dus klik op die menuknop.
Daarna zie je je Contacten misschien niet direct staan. Dan moet je in dat venstertje naar beneden scrollen totdat je de knop Contactpersonen wél ziet staan:

5b27b8401490a-contactpersonen_in_Gmail.png


Vind je het lastig om steeds weer omlaag te moeten scrollen voordat jij de knop Contactpersonen kunt zien?
Daar is wat aan te doen: pak met ingedrukte linker muisknop de knop Contactpersonen beet en sleep hem naar boven, zodat die knop hoger komt te staan. Dan hoef je voortaan niet te scrollen in dat venstertje:

5b27b909d7804-contactpersonen_meer_naar_boven.png


Ik ben even aan het spelen geweest met dat menu van Google. Je kunt knoppen naar iedere gewenste plaats verslepen in dat menu: slepen; loslaten en nog eens klikken om de verplaatsing te bevestigen.
En nu staat de knop Contactpersonen bij mij helemaal bovenaan in dat menu:

5b27bb31cf4be-contactpersonen_helemaal_bovenaan.png
 
Laatst bewerkt:
Ja, bedankt Porrelaar, Ik moet heel erg goed kijken om dat pijltje naar die menuknop te vinden. Maar dan kom je ook wel wat tegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan