• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Copieren Dvd: langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Kingpin*

Lid
Lid geworden
23 jan 2004
Waarderingsscore
229
duurt idd erg lang, maar als je echt supergoede kwaliteit van dvd-copie wil, is het echt nodig,
je kan het sneller laten gaan (een 5 6 uur ipv 12 of meer) als je bij de instellingen van dvdx 2.2. bij settings - output "motion search" op het laagste zet => dit is normal (fast)
Ik vind dathet resultaat eigenlijk nog goed is hoor, je merkt wel een verschil, maar het resultaat zeker nog van goede kwaliteit, en 5u tov 12u (soms 18 u ed!!!) is het doorgaans wel waard
Ik heb ook gemerkt dat het proces sneller gaat als je ook nog eens de "resolution" vermindert (let hierbij dan wel op dat je de standaardvideoformaten (hoogte-breedte verhouding) respecteert als je geen langgerekt beeld wilt ed ... de kwaliteit is dan ook wel iets minder maar toch nog wel behoorlijk vind ik en je hoeft het nu ook niet meteen op de laagste resolutie te zetten, vooral die motion search is dacht ik het belangrijkste om een sneller proces te hbn ...
Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan