Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom?, in die 2e zit voor de huidige maatstaven te weinig intern geheugen en een te kleine harde schijf maar daar zit een redelijke videokaart in.mijn NVIDIA Geforce GTX1050 TI zal ik daar ook in overzetten
Marktplaats? tis een vrij licht kaartje.Die videokaart wil ik eigenlijk behouden omdat ik deze pas geleden heb aangeschaft.
ik zit te denken een MSI INFINITE I CORE 5 of 7 vandaar dat ik advies vraag wat het verschil is met de I Core 5 of Icore 7, en dan zit ik te denken aan 1 van deze 2
mijn NVIDIA Geforce GTX1050 TI zal ik daar ook in overzetten
ofMSI Infinite S 9SA-073MYS
Bestel de MSI Infinite S 9SA-073MYS nu bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel!www.mediamarkt.nl
MSI Codex 3 9SC-296EU i7
Bestel de MSI Codex 3 9SC-296EU i7 nu bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel!www.mediamarkt.nl
Uiteraard is deze goedkoper en ben er over eens dat het er beter uit ziet, waarom ik niet bij Azerty bestel is feit dat er geen bij mij in de buurt zit en zo pc dan over de post moet, dit vind ik persoonlijk niet prettig dus vandaar de link met B4PWinkelwagentje werkt niet voor op een forum.
Mijn winkelmandje bij Azerty ziet er beter uit en goedkoper.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.