• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Core I5 of Core I7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin538

Gevestigd lid
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
2
Hallo,

Wie kan me helpen,
Ik wil een PC samenstellen,

Maar twijfel tussen Core I5 en Core I7

Welke kies je sneller er waarom?

En wat is het verschil tussen deze 2?

Groet,
Erwin
 
Wat ga je met die pc het meest doen?
En beide zijn er met meer dan 4 cores in de 9 serie.
 
Tis voor games, maar ook gedeeltelijke videobewerking, maar heb zelf nu i5 first gen, maar ben nieuwsgierig naar wat überhaupt verschil is, behalve de 4 cores dat was me bekend.
 
ik zit te denken een MSI INFINITE I CORE 5 of 7 vandaar dat ik advies vraag wat het verschil is met de I Core 5 of Icore 7, en dan zit ik te denken aan 1 van deze 2
mijn NVIDIA Geforce GTX1050 TI zal ik daar ook in overzetten

of
 
mijn NVIDIA Geforce GTX1050 TI zal ik daar ook in overzetten
Waarom?, in die 2e zit voor de huidige maatstaven te weinig intern geheugen en een te kleine harde schijf maar daar zit een redelijke videokaart in.

Ook kun je voor dat bedrag wel iets beters samenstellen bij Azerty b.v.
Is dat een idee?
Je kunt 'm in elkaar laten zetten of zelf doen, Windows 10 key's zijn op veel plaatsen goedkoop aan te schaffen.
 
voor het spelen van een game levert een i7 geen meerwaarde ten opzichten van een i5 met de zelfde kloksnelheid.

Maar als je veel gelijktijdig open hebt staan is een i7 beter in staat om dat te handelen
 
Is idd ook een goed idee, ben zelf ook Bij Vobis geweest om advies in te winnen, en Ben ook van plan om een pc samen te stellen, maar kom er niet zo goed uit qua kasten en moederbord iedere keer, als ik op de Build 4 power website zit zijn er telkes conflicten die niet met de kasten samengaan, kwil toch even in de winkel een keer gaan samenstellen.

Die videokaart wil ik eigenlijk behouden omdat ik deze pas geleden heb aangeschaft.
 
Beetje achterhaald die stelling over een i5 of i7 voor gamen, de huidige zware games adviseren allemaal een i7, die er tegenwoordig ook zijn zonder hyperthreading is te krijgen.
Die videokaart wil ik eigenlijk behouden omdat ik deze pas geleden heb aangeschaft.
Marktplaats? tis een vrij licht kaartje.
Met dat budget van die duurdere pc zou je ook dit aan kunnen schaffen.
Zelf aan te passen, zeker de kast want dat is persoonlijk, met een "F" processor zonder graka.
 
ik zit te denken een MSI INFINITE I CORE 5 of 7 vandaar dat ik advies vraag wat het verschil is met de I Core 5 of Icore 7, en dan zit ik te denken aan 1 van deze 2
mijn NVIDIA Geforce GTX1050 TI zal ik daar ook in overzetten

of

@Erwin538
Ik zie daar staan Mediamarkt , niet daar gaan, service is niet zo geweldig , ga naar een kleine PC Boer
die geven nog goede garantie en helpen je prima op weg
 
onderstaand afbeelding met een samenstelling van een eventuele pc,
Hoe staan jullie hier tegen over?
 

Bijlagen

  • Bestelling PC.png
    Bestelling PC.png
    54,9 KB · Weergaven: 12
Winkelwagentje werkt niet voor op een forum.

Mijn winkelmandje bij Azerty ziet er beter uit en goedkoper. :cool:
 
Beste Erwin,

Ik heb 2 berichten verwijderd en er 1 aangepast, omdat jij naar een lege winkelwagen link.
 
Winkelwagentje werkt niet voor op een forum.

Mijn winkelmandje bij Azerty ziet er beter uit en goedkoper. :cool:
Uiteraard is deze goedkoper en ben er over eens dat het er beter uit ziet, waarom ik niet bij Azerty bestel is feit dat er geen bij mij in de buurt zit en zo pc dan over de post moet, dit vind ik persoonlijk niet prettig dus vandaar de link met B4P
 
Je hebt 2 mobo's erin staan en die SSD is erg prijzig, welke is dat?
Bord heeft een M.2 PCI-e NVMe aansluiting?
De gekozen videokaart is een ITX, heeft die wel een normale backplate erbij zitten?
En de Intel I9 9700 is er ook in een F uitvoering, die is zonder graka, die hebben ze niet?
Daarnaast geeft een waterkoeling vaak meer herrie en koelt niet echt beter dan een goede 120MM CPU koeler, de kast is een big tower, heeft dat een reden? en een ventilator extra? waarom?
 
Ik d8 dat de kast kleiner was, zie het nu ook, die cooler aan de kast was meer bedoelt de de warmte naar buiten te blazen, die waterkoeler was de enige die er op pastte toen ik hem samenstelde, vdaar dat ik het hier mede even neer leg om te kijke hoe jullie er tegen aan kijken, heb vanmiddag ook er een Lenovo Legion Y520T zien staan, wellicht is Dat een betere optie voor me
 
Zou die winkel eens gaan bezoeken en daar je wensen neerleggen, laat zij 'm samenstellen?
Zie dat het een Vobis vestiging is?
Die Lenovo is niet meer leverbaar bij veel winkels en was ook niet je van dat.
 
Goedenavond, ik heb de HP OMEN 880-102ND aangeschaft, dit betekent dus dat ik er dus overuit ben welke pc ik zocht.
 
Da's een mooie voor een leuk prijsje, proficiat.
 
Fijn dat je een keus hebt gemaakt.
Het topic heb ik dan ook op opgelost gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan