• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Core i7 4770k of FX-8350 Black edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achilleus11

Junior lid
Lid geworden
16 jan 2014
Waarderingsscore
0
Beste leden, ik wil graag een zelf een pc samenstellen. Ik zit te twijfelen over of ik Core i7 4770k of FX-8350 Black edition moet nemen.
Ik zie veel mensen voor Core i7 4770k gaan, wat ik beetje raar vind, sinds FX-8350 veel goedkoper is ... en sneller.
Ik snap het niet, is er een bepaalde reden waarom Core i7 beter is? Gaan ze langer mee? bieden ze betere prestaties? Waarom zou men Core i7 boven FX8350 kiezen, dat is waar mijn vraag op neerkomt.

En als mijn tweede vraag zou ik graag willen weten welke van de twee, met de gekozen onderdelen het beste past.
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...563039]=1&product[652230]=1&product[651475]=1

Ik hoor graag jullie meningen en advies,

Dank je wel !

Ga je 3d modellen, neem de i7. Gamen: FX8350

En wil je dat we je ondersteunen om een PC te samenstellen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Gigahertzen vergelijken heeft geen zin bij twee totaal verschillende processors. Gewoon kijken naar benchmarks in de toepassingen die jij gebruikt. Het moederbord in je setup is intel, dus daar zal geen amd op passen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals weballey zegt, ligt eraan wat jij wilt gaan doen..?

Thnx, ik denk toch maar dat ik voor de fx ga. Is goedkoper en ik ga het toch voornamelijk voor gamen gebruiken. Nu alleen nog een goeie motherboard ervoor uitkiezen.

Als het voornamelijk gamen is, is de intel i7 al helemaal overbodig.

Als moederbord zou je voor deze kunnen gaan: ASRock 970 Pro3 R2.0
Is trouwens 2 euro goedkoper geworden als ik me niet vergis.

Haha ja als je de onderdelen veel aanraad dan blijft er hier en daar wel wat hangen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan